زردپوشان برنده دربی بانوان اصفهان

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته ششم و در دربی شهراصفهان به پیروزی ۴ برصفر مقابل ذوب‌آهن رسید.

تیم فوتبال بانوان سپاهان در هفته ششم و در دربی شهراصفهان به پیروزی ۴ برصفر مقابل ذوب‌آهن رسید.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان باشگاه های کشور با انجام ۶ دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد. در اصفهان و در ورزشگاه شفق اصفهان، ذوب‌آهن با هدایت فرزانه نصر به عنوان مربی- بازیکن میزبان سپاهان با هدایت بیان محمودی مربی سابق به همراه دیگر بازیکنان کوچ کرده فصل گذشته خود بود که در پایان تن به شکست ۴ بر صفر داد.
در ابتدای این دیدار ذوبی ها به تجلیل از مربیان و بازیکنان فصل گذشته خود که راهی سپاهان شده اند، پرداخت.
به گزارش ایسنا، شاگردان محمودی که امسال تلاش بیشتری می کنند تا از همان ابتدای فصل در قامت یک مدعی در تعقیب حریفان خود باشد، بازی سراسر تهاجمی را از همان ابتدا آغاز کرد و موقعیت های زیادی را هم از دست داد. در مقابل ذوبی ها نیز که به دنبال کسب حداقل امتیازات با داشته های خود مقابل رقبا هستند سعی کردند که حریف راحتی برای همشهری خود نباشند.
مرضیه فیضی دو گل و شقایق روزبهان و رقیه شهبازی نیز هر کدام یک گل برای طلایی پوشان در این دیدار وارد دروازه ذوب آهن کردند.
در دیگر دیدار مهم این هفته نیز آذرخش کردستان که اسکلت آن را بازیکنان فصل گذشته سپاهان با هدایت سمیه شهبازی به عنوان سرمربی تشکیل داده اند، توانست با تک گل الهام فرهمند شهرداری سیرجان را مغلوب کند.
در پایان هفته ششم شهرداری بم در صدر قرار دارد و تیم های آذرخش کردستان، هیئت فوتبال البرز، پالایش گاز ایلام و سپاهان، رده های دوم تا پنجم را به خود اختصاص داده اند، ذوب آهن نیز همچنان در رده هفتم باقی ماند.
نتایج بازی های هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان:
شهرداری سیرجان ۰- ۱ آذرخش کردستان
ذوب آهن ۰- ۴ سپاهان
همیاری ارومیه ۰- ۵ شهرداری بم
هیئت فوتبال البرز ۴- ۰ زاگراس شیراز
اویسا خوزستان ۱-۱ ملوان بندر انزلی
پارس جنوبی بوشهر ۰- ۸ پالایش گاز ایلام
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار