آغاز ساماندهی محور تاریخی - گردشگری دردشت

طرح ساماندهی محور تاریخی - گردشگری دردشت اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان گفت: براي اجراي اين طرح شش میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
محمد فیض افزود: محور تاریخی - گردشگری دردشت به طول دو و نیم کیلومتر حدفاصل ابن سينا،خيابان ابن سینا، بازارچه دردشت، حمام دردشت، کاروانسرا، کتابخانه، مسجد، عصارخانه شيخ بهايي، بازار بزرگ اصفهان و ميدان امام علي(ع) است.
وی گفت: محور دردشت از محدوده بازارچه پاگلدسته شروع و با گذر از مسجد پاگلدسته، مدرس بوعلی‌سینا و مدرسه شفیعیه به خیابان ابن سينا رسيده و سپس با گذر از بازارچه دردشت به سمت دو منار دردشت، مقبره سلطان بخت‌آغا رسيده و از آنجا به عصارخانه و حمام شيخ بهائي و نهايتاً به ميدان امام علي (ع) منتهي مي‌شود.
مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری اصفهان افزود: به دنبال ساماندهی بخش‌هايي از محور دردشت در سال هاي گذشته از جمله کفسازي کوچه پاچنار(شفيعيه)، بازار دردشت و بازار دو منار دردشت، ساماندهي بخش ديگري از اين محور که از انتهاي بازار دردشت شروع شده و با گذر از بازار دومنار دردشت به بازار شيخ بهايي می رسد.
محمد فیض اجرای این طرح را برای رفاه حال شهروندان در فازهاي 100 متري به صورت جداگانه دانست و گفت: اجراي اين طرح همچون دیگر گذرها شامل تخريب آسفالت، خاکبرداري، زير سازي و بلوک فرش است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار