شورای تامین استان برای بازگشایی مدارس تصمیم می‌گیرد

مشاور مدیرکل و رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از مردم خواست اخبار تعطیلی مدارس در اصفهان و شهرستان های استان را شب از صدای و سیمای مرکز اصفهان و یا پورتال رسمی این اداره کل پیگیری کنند.

ممیز در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی روز گذشته و امروز مدارس اصفهان و برخی شهرستان های استان گفت: امروز تمام مدارس ۶ ناحیه شهر اصفهان در همه مقاطع تعطیل است.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان همچنین به تعطیلی مدارس همه مقاطع شهرستان نجف آباد اشاره کرد و افزود: مدارس شهرستان های نطنز، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، میمه، بوئین میاندشت در تمام مقاطع و چادگان به جز متوسطه دوم به دلیل بارس برف و برودت هوا تعطیل بود.
وی با بیان اینکه مدارس بقیه شهرستان های استان دایر است، خاطرنشان کرد: شورای تامین استان هر شب درخصوص تعطیلی یا بازگشایی مدارس تصمیم گرفته و از طریق صدا و سیما به مردم اطلاع رسانی می شود.
ممیز تاکید کرد: مردم برای اطلاع از وضعیت تعطیلی یا باز بودن مدارس حتما شب اخبار و زیرنویس شبکه اصفهان را رصد کرده یا به پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان و خبرگزاری های رسمی مراجعه کنند.
وی در پاسخ به اینکه آیا برای تعطیلی یا بازگشایی مدارس شهر اصفهان و شهرستان هایی که به دلیل برودت هوا تعطیل هستند تصمیم گیری شده یا خیر؟ گفت: هنوز در این خصوص تصمیم گیری نشده اما اگر قرار به ادامه تعطیلی باشد حتما تا ساعت ۹ شب اطلاع رسانی می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار