یک حاشیه دیگر برای عنابستانی

نماینده مردم سبزوار در رابطه با اخباری مبنی بر استفاده اعضای خانواده اش از رانت واکنش نشان داد و گفت: همه بدانند که هیچ یک از بستگان درجه یک و دو من در سبزوار ساکن نیستند و اگر هم باشند هیچگاه از هیچ رانتی بهره مند نخواهند شد، عزم ما برای ساختن ایران عزیز در سلامت و شفافیت همچنان مستحکم خواهد بود.

یک حاشیه دیگر برای عنابستانی

علی اصغر عنابستانی در مطلبی در استوری صفحه اینستاگرام خود نوشت: «شنیده ام رسانه ای محلی در سبزوار گفته خواهر من که در حال ساخت و ساز در سبزوار است تخفیف میلیونی از کمیسیون ماده صد گرفته!
هر چند دفتر ما تکذیبیه رسمی را منتشر کرده اما خوب است خودم هم تاکید کنم که؛ این تهمت ها و دروغ پراکنی های پیاپی و مکرر و تمام نشدنی خللی در عزم ما برای خدمت به مردم و مقابله قاطع با فساد ایجاد نخواهد کرد!
همه بدانند که هیچ یک از بستگان درجه یک و دو من در سبزوار ساکن نیستند و اگر هم باشند هیچگاه از هیچ رانتی بهره مند نخواهند شد!
عزم ما برای ساختن ایران عزیز در سلامت و شفافیت همچنان مستحکم خواهد بود.»
بر اساس این گزارش، نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدای کار همواره بر شعار مبارزه با فساد تاکید داشته اند.
به گزارش ایسنا، بهمن ماه ۹۹ بود که کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن گفته می شد علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی به یک مامور راهور به دلیل عدم اجازه به خودرو وی جهت تردد در خط بی آر تی سیلی زده بود.
انتشار این کلیپ با واکنش های زیادی در فضای مجازی مواجه شد و بلافاصله دستگاه قضایی وارد رسیدگی به این پرونده شد.
همچنین در ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی سابق دستگاه قضا در نشست خبری با خبرنگاران پیرامون آخرین وضعیت پرونده شکایت سرباز راهور از نماینده مجلس گفت: این پرونده منتهی به صدور کیفرخواست و به دادگاه ارسال شده است و به زودی جلسات دادگاه آن برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار