هوای اصفهان سردتر می شود

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارش زا طی امروز، گفت: فردا با خروج امواج بارشی از این استان، کاهش ابر و دمای هوا در دو روز آینده پیش بینی می شود

حجت الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در استان، اظهار کرد: امروز بارش برف و باران و مه‌آلودگی در بیشتر مناطق استان ادامه دارد.

وی افزود: فردا با خروج این سامانه بارشی از استان، استقرار جوی نسبتا پایدار و کاهش ابر و دمای هوا پدیده غالب خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده سه درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می شود.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان نیز امروز به هشت درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا در ساعات اولیه صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد می رسد.

علی‌عسگریان با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از شهرهای خوروبیابانک با میانگین ۵.۳ میلی‌متر، چوپانان با میانگین ۵.۲ میلی‌متر، آران و بیدگل، کاشان و برزوک با میانگین چهار میلی‌متر، نطنز با میانگین ۳.۴ میلی‌متر (سه سانتی‌متر برف)، بادرود با میانگین سه میلی‌متر، خوانسار با میانگین ۲.۸ میلی‌متر (شش سانتی‌متر برف) و میمه با میانگین ۲.۲ میلی‌متر ( دو سانتی‌متر برف) گزارش شده است.

وی اضافه کرد: بارندگی‌ها در سایر مناطق استان نیز کمتر از یک میلی‌متر بوده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار