طرز تهیه کوکو تره فرنگی

امروز با طرز تهیه کوکو تره فرنگی همراه شما خواهیم بود. درست کردن این کوکو بسیار آسان و راحت است و فوق العاده طعم بی نظیر و منحصر به فردی دارد. حتما این غذا را امتحان کنید و از طعم آن غافل نشوید.

کوکو ها انواع متفاوتی دارند که هر کدام طعم و مزه منحصر به فرد خود را دارد. در تهیه کوکو ها از مواد مختلف و متنوع غذایی استفاده می شود. در این مطلب طرز تهیه کوکو تره فرنگی را به شما آموزش خواهیم داد. خاصیت تره فرنگی بسیار زیاد است پس این غذا علاوه بر خوشمزگی آن خواص بسیار زیادی نیز در خود جای داده است.

دستور تهیه کوکو تره فرنگی

مواد لازم:

  • آرد سوخاری: ۴ قاشق غذا خوری
  • تخم مرغ:۴ عدد
  • تره فرنگی: ۳۰۰ گرم
  • فلفل سیاه: به میزان لازم
  • نمک: به مقدار کافی
  • زرد چوبه: به میزان لازم
  • بیکینگ پودر: نوک قاشق چای خوری

طرز تهیه کوکو تره فرنگی خوشمزه:

برای درست کردن این کوکو فوق العاده خوش طعم در اولین مرحله باید تره فرنگی را از ساقه های خود جدا کنید. حالا این سبزی را به خوبی بشویید تا کاملا تمیز شود. سبزی ها را در اندازه های بسیار کوچک خرد کرده تا در غذا خیلی درشت نباشد. داخل صافی آن ها را بگذارید تا آب از آن ها کاملا خارج شود.
در این مرحله کاسه ای تهیه کنید. تخم مرغ ها را داخل آن بشکنید. با چنگال به خوبی هم بزنید. در ادامه باید بیکینگ پودر و آرد سوخاری را به تخم مرغ ها اضافه کنید. حالا زرد چوبه، نمک و فلفل را به آن ها بیفزایید. مواد را به خوبی مخلوط کنید تا ترکیب یکدستی حاصل شود.
تابه ای تهیه کنید و مقداری روغن داخل آن بریزید. تابه را روی شعله گذاشته تا روغن داغ شود. حال مواد کوکو را قالب بزنید. اگر قالب نداشتید با قاشق مواد را داخل روغن بریزید. مهلت دهید تا کوکو پخته و سرخ شود. در ادامه کوکو را برگردانید تا سمت دیگر آن نیز پخته شود. پس از سرخ شدن، کوکو ها را داخل روغن گیر قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود. غذای شما آماده است. نوش جان بفرمایید.

دستور پخت کوکو تره فرنگی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار