گذر موج ضعیف و افزایش ابر در مناطق غربی/کاهش ۴ درجه‌ای هوا در استان

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در استان اصفهان گفت: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان منجر به کاهش دید و کیفیت نسبی هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد، از فردا با گذر موج ضعیف در مناطق غربی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

گذر موج ضعیف و افزایش ابر در مناطق غربی/کاهش ۴ درجه‌ای هوا در استان

ابراهیم هنرمند، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار تا اواسط هفته در استان اصفهان اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان منجر به کاهش دید و کیفیت نسبی هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد، از فردا با گذر موج ضعیف در مناطق غربی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از فردا در بعضی مناطق استان دما به صفر می‌رسد، بنابراین برای جلوگیری از آسیب به محصولات کشاورزی، باغداران و کشاورزان اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا چهار درجه کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۲۷ درجه و ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان اظهار کرد: زرین‌شهر با دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای صفر درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار