فردا؛ خروج سامانه ناپایدار بارشی از اصفهان

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: فردا اوایل وقت سامانه ناپایدار از بخش‌های شرقی از استان خارج خواهد شد و همراه با خروج آن کاهش ابر و کاهش پدیده را در استان داریم.

فاطمه زهرا سیدان امروز در گفت‌وگو با فارس، در رابطه با وضعیت آب و‌ هوا اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه ناپایدار بارشی بر روی استان اصفهان طی امروز است، بر این اساس در اکثر مناطق استان بارش برف و باران و مه‌آلودگی پیش‌بینی می‌شود که شدت این ناپایداری‌ها برای بخش‌های شمال شرق، شرق و جنوب استان خواهد بود.
کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود: فردا اوایل وقت این سامانه ناپایدار از بخش‌های شرقی از استان خارج خواهد شد و همراه با خروج آن کاهش ابر و کاهش پدیده را در استان داریم.
وی ادامه داد: بنابراین روز پنج‌شنبه به تدریج تا اواسط روز جو پایداری را پیش‌بینی می‌کنیم، طی روزهای جمعه تا یکشنبه هم پدیده بارشی نداشته و فقط گاهی افزایش ابر را داریم.
سیدان با اشاره به اینکه دمای هوا طی 24 ساعت آینده 2 تا 3 درجه کاهش دارد، گفت: بیشینه دمای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده 8 درجه سانتیگراد و کمینه دما یک درجه سانتیگراد است، گرمترین شهر استان نیز خور و بیابانک با 14 درجه سانتیگراد و سردترین شهر هم بویین میاندشت با 13 درجه سانتیگراد زیر صفر پیش‌بینی شده است.
کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان در رابطه با بارش‌های 24 ساعت گذشته مطرح کرد: بیشترین بارش استان به ترتیب مربوط به بارش باران در خور و بیابانک با 5.3 میلی‌متر و چوپانان 5.2 میلی‌متر بوده و در خوانسار و برزک هم 6 سانتی‌متر بارش برف ثبت شده است، کاشان نیز 4 میلی‌متر بارش باران و نطنز هم 3 سانتی‌متر بارش برف داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار