مهدی پور: آجرلو یکی از بهترین مدیر‌ان ورزشی است

هافبک تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم قبل از شروع لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مهدی پور: آجرلو یکی از بهترین مدیر‌ان ورزشی است
مهدی مهدی پور بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور بازیکنان این تیم در ایفمارک اظهار داشت: قبل از شروع هر فصل بازیکنان در تست‌های پزشکی شرکت می‌کنند. خدا را شکر همه چیز خوب است. امیدوارم که تست‌های سایر بازیکنان هم مثبت باشد و کسی مشکلی بابت این موضوع نداشته باشد.
هافبک تیم فوتبال استقلال درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند بعد از سال‌ها در رقابت‌های لیگ برتر قهرمان شود بیان داشت: قطعا نمی‌توان از الان قول قهرمانی داد، اما به هواداران قول می‌دهیم که امسال با تمام وجود تلاش کنیم. در هر صورت امیدوارم شرایط طوری رقم بخورد که آخر فصل جلوی هواداران رو سفید شویم.
مهدی پور درباره جلسه بازیکنان استقلال با آجرلو گفت: خدا را شکر در این مدتی که آجرلو به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شده، شرایط خوبی در تیم به وجود آمده است. امیدوارم با حضور او مشکلاتی که در گذشته داشتیم برطرف شود. من پیش از این در تراکتور با آجرلو کار کرده ام. او یکی از بهترین مدیر‌انی است که تا به حال با او کار کرده ام.
هافبک تیم فوتبال استقلال درباره عملکرد فرهاد مجیدی بیان کرد: از زمانی که مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد، تیم روند رو به رشدی پیدا کرد و شرایط هم روز به روز بهتر شد و توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم. امیدوارم امسال با توجه به شرایطی که پیش آمده است بتوانیم با فرهاد مجیدی در رقابت‌های لیگ نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار