رنجبر: حضور در سپاهان آرزوی کودکی‌ام بود

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: از این که به آرزوی دوران کودکی‌ام و حضور در تیم سپاهان رسیده‌ام بسیار خوشحالم و تلاش ‌می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

رنجبر: حضور در سپاهان آرزوی کودکی‌ام بود

سامان رنجبر درباره شرایط تمرینات سپاهان و انتقال خود به تیم بزرگسالان سپاهان از رده‌‌های پایه اظهار داشت: از اینکه به تیم بزرگسالان سپاهان پیوسته‌ام بسیار خوشحالم و تمام تلاش خود را انجام می‌دهم تا رضایت کادر فنی را جلب کنم و همچنین رقابت خوبی با سایر هم‌پستی‌های خود برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشم.

وی تصریح کرد: از اینکه به آرزوی دوران کودکی‌ام و حضور در تیم سپاهان رسیده‌ام بسیار خوشحالم و یکی از بهترین احساسات زندگی خود را تجربه می‌کنم و تلاش ‌می‌کنم روز به روز بهتر شوم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره بازیکنان و کادر فنی این تیم بیان کرد: در این فصل تیم بسیار خوبی با بازیکنان و کادر فنی با کیفیت تشکیل شده است که باعث رشد بازیکنان می‌شود و فکر می‌کنم در پایان فصل جام‌های قهرمانی را با سپاهان فتح کنیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: اینکه در کنار چنین بازیکنان بسیار بزرگی در حال بازی و رقابت‌ هستم افتخار بسیار بزرگی برای من محسوب می‌شود و امیدوارم برای تیم مثمرثمر واقع شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار