صرفه جویی 20 میلیارد ریالی منطقه اصفهان در ایمن سازی خطوط لوله مواد نفتی

سرپرست معاونت فنی منطقه اصفهان خبر از صرفه جویی 20 میلیارد ریالی در اقدامات ایمن سازی خطوط لوله انتقال مواد نفتی داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان، محمدحسن بگی در این باره گفت: در راستای پیشبرد اهداف سازمانی و انجام رسالت خودکفایی و صرفه جویی با استفاده از مصالح موجود در انبارهای مستقر در مراکز انتقال نفت و امکانات شرکتی اقدامات ایمن سازی خطوط لوله انتقال نفت خام انجام شد.

وی در خصوص تشریح اقدامات افزود: تعمیق خطوط 18 و 24 اصفهان ـ ری در کیلومترهای 400+88 و 86+350 جمعا به طول 800 متر و عمق 1 متر انجام که در این رابطه مبلغ 8 میلیارد ریال جهت عدم توقف خطوط و تخلیه مواد صرفه جویی شد.

سرپرست معاونت فنی ادامه داد: برشکاری و سنگزنی اتصالات سلویجی مراکز انتقال نفت شماره 1 الی 6 به تعداد بالغ بر 320 قلم که در مجموع مبلغ 10 میلیارد ریال صرفه جویی به جهت عدم نیاز به خرید اقلام مذکور داشته است.

بگی اظهار داشت: احداث سایبان در مراکز انتقال نفت 1 الی 4 و راه پله و گارد به تعداد12 عدد که در این رابطه مبلغ 2 میلیارد ریال جهت تأمین مصالح و انتخاب پیمانکار صرفه جویی شد.

سرپرست معاونت فنی تصریح کرد: در همین راستا در بخش های مختلف این معاونت شامل واحدهای تعمیرات برق، تأسیسات و ساختمان، کنترل و ابزار دقیق، تعمیرات مکانیک و ترابری با خلاقیت، تلاش و پشتکار کارکنان منجر به صرفه جویی قابل ملاحظه ای در زمینه تعمیرات دستگاه ها و تجهیزات، مصرف انرژی و روتین های دوره ای ماشین آلات شده است که ضمن صرفه جویی قابل ملاحظه عملیات انتقال مواد نفتی بدون وقفه و با ایمنی کامل انجام می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار