رامین ناصر نصیر: آدم شوخی نیستم/ قابلیت مهران مدیری از کارهایی که انجام داده بیشتر است

رامین ناصر نصیر معتقد است قابلیت مهران مدیری بیشتر از کارهایی است که انجام داده و رضا شفیعی جم می‌تواند به دلیل دقیق بودن، سریع رفتار دیگران را تقلید کند.

رامین ناصر نصیر: آدم شوخی نیستم/ قابلیت مهران مدیری از کارهایی که انجام داده بیشتر است

رامین ناصر نصیر ـ بازیگر سینما و تلویزیون ـ توضیحاتی را درباره زندگی، علایقش، نحوه ورودش به عرصه بازیگری و نیز همکارانش ارائه داد.
ناصر نصیر درباره فامیلی خود توضیح داد: ناصر و نصیر اسم دو جد من بوده که وقتی می خواستند فامیلی انتخاب کنند اسم این پدر و پسر را باهم برای نام خانوادگی انتخاب کردند.
او ادامه داد: با زبان انگلیسی و اسپانیایی آشنا هستم ولی نمی توان گفت که مسلط هستم ولی تا حدودی می توانم با آن ها کار کنم و بنویسم. هشت کتاب هم ترجمه کردم. آخرین کتابی که نوشتم توسط انتشارات چشمه منتشر شد و اسم این کتاب «مهمان انقلاب» است.
ناصر نصیر درباره جشن امضای کتابش گفت: به دلیل شیوع کرونا فعلا برگزار نمی‌شود و این هم یکی از همان محدودیت‌هاست.
او بیان کرد: اکثر مکان‌های ایران را سفر کردم و فقط ترکمن صحرا و جاهایی از خوزستان را کم تر سفر کردم. من مجموعا حدود ۳۰ کشور را از آمریکای لاتین تا اروپا سفر کردم. کشورهای آفریقا مثل بوگاندا، تانزانیا و کنیا بیشتر به طبیعت زیبایشان شناخته می‌شوند اما وقتی از جزیره زنگبار صحبت می‌کنیم بیشتر به فرهنگ این کشور بر می گردد.
ناصر نصیر که مهمان برنامه تلویزیونی «شب نشینی» بود، اظهار کرد: من یک کتاب هم راجع به تاریخ زنگبار تدوین کردم که نشرماهی با اسم شاهدوخت زنگبار منتشر خواهد کرد.
او توضیح داد: ما انسان ها صرف نظر از اینکه کجا زندگی می‌کنیم و چه باور هایی داریم، مسائلی که با آن ها رو به رو شده ایم یکسان است فرق ما این است که پاسخ‌های متفاوت به این مسائل می‌دهیم و همین ما را از هم متفاوت می‌کند. تاریخ برای همین آموزنده است که به ما نشان می‌دهد افراد در آن زمان چگونه به مسائل پاسخ می‌دادند.
ناصر نصیر گفت: وقتی به من می‌گفتند خانه داری من می‌گفتم نه و می‌خواستم مسافرت کنم و درس‌های زیادی یاد بگیرم؛ دیدگاه های من هم در همین رابطه با افراد دیگر متفاوت است.
او افزود: من اول جذب عکاسی شدم و بعد جذب تئاتر شدم. بیشتر علاقه به نوشتن داشتم و خیلی ناگهانی وارد بازیگری شدم. اول تئاتر را با گروه های دانشجویی و حرفه ای شروع کردم و بعد آقای مهران مدیری سال۱۳۷۲ می‌خواستند برنامه «ساعت خوش» را شروع کنند از افراد مختلفی تست گرفتند که من هم جزوشان بودم تست دادم و وارد این حوزه شدم.
وی درباره نقش استاد زبان فارسی و واژه کش لقمه توضیح داد: در یک برنامه به جهت این که بتوانیم رده سنی های مختلف و سلیقه های مختلف را در نظر بگیریم یک آیتمی طراحی کردیم که برای افرادی که ادبیات را می‌پسندند هم جذاب باشد. همه فکر می‌کردند لحن بیانم را در این برنامه را از گرمارودی تقلید کردم اما من از استاد جلال الدین کزاری تقلید کرده بودم.
ناصر نصیر بیان کرد: هیچ کدام از نقش هایی که بازی کردم شبیه من نیست چون تمام نقش هایی که بازی کردم طنز بودند ولی من آدم شوخی نیستم و همه فکر می‌کنند من باید شبیه نقش ها باشم ولی وقتی مرا می‌بینند جا می‌خورند.
او سپس درباره برخی از همکارنش اظهارنظر کرده و گفت: رضا شفیعی جم به منظور چهره و بازی منحصر به فرد خود، متفاوت است و او می‌تواند به دلیل دقیق بودن سریع رفتار دیگران را تقلید کند. او از معدود آدم هایی است که در این حرفه باسواد است. من و جواد رضویان به جز چند آیتم در سریال «شوخی کردم»، دیگر هیچ برنامه ای باهم نداشتیم اما من همیشه برنامه های او را دنبال کردم.
ناصر نصیر گفت: هر موقع اسم عارف لرستانی را می‌شونم غم تمام وجودم را می‌گیرد و هیچ وقت او را فراموش نمی‌کنم.
او ادامه داد: مهران مدیری را به جهت این که خیلی خوب می‌شناسم می‌گویم قابلیتش بیشتر از کارهایی است که انجام داده است.
بر اساس این گزارش، برنامه «شب نشینی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین بر روی آنتن شبکه جهانی جام جم می رود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار