همدانی: با وجود ستاره‌ها انتظارات بالایی از تیم ملی داریم

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: تیمی باظرفیت هستیم و به یک اتحاد و انسجام تاکتیکی خوب رسیده‌ایم و با توجه به ستاره‌های تیم انتظارات و توقعاتی بالایی داریم.

همدانی: با وجود ستاره‌ها انتظارات بالایی از تیم ملی داریم
ستار همدانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص تساوی تیم ملی ایران برابر کره جنوبی اظهار داشت: در کل بازی خوبی بود و دو تیم پتانسیل پیروزی را داشتند. با توجه به شرایط میزبانی و وضعیت خوب فنی می‌شد ما برنده این دیدار باشیم. برابر کره خیلی نمی ‌ توان ریسک کرد، زیرا آنها از قدرت ‌ های آسیا هستند و همیشه شرایط مطلوبی دارند. ضمن اینکه سه‌شنبه روز خوب فوتبال ما نبود و دو بار هم به تیر زدیم. در این گروه تیم ‌ های ایران و کره شانس ‌ های اصلی صعود هستند و به دلیل اطمینان نسبی از صعود، در چنین بازی حساسی خیلی به آب و آتش نمی ‌ زنند. احتمالا بازی برگشت در کره هم، چنین سرنوشتی داشته باشد .
وی درباره عملکرد نفرات تیم ملی و ضعف ‌ های آنها گفت: قطعاً تیمی بی‌نقص نیستیم و مشکلاتی وجود دارد. در یک سوم میانی حریف را خوب پرس نکردیم و آنها با یک پاس عمقی حرفه ‌ ای و زیرکی و سرعت سون هیونگ مین به گل رسیدند. برای حضور در جام جهانی که قله فوتبال جهان است نباید این مشکلات را داشته باشیم و باید سریعتر آن ‌ ها را رفع کنیم. تیمی باظرفیت هستیم و به یک اتحاد و انسجام تاکتیکی خوب رسیده‌ایم و با توجه به ستاره ‌ های تیم انتظارات و توقعاتی بالایی داریم .
هافبک اسبق تیم ملی در رابطه با تعویض ‌ های دیرهنگام ایران و استفاده نشدن از هافبک خلاقی چون سامان قدوس عنوان کرد: به نظرم می‌شد تعویض ‌ ها زودتر انجام شوند. ما بازیکنان بزرگ و باکیفیتی داریم و تراکم زیادی در هر پست وجود دارد، البته قدوس هم می ‌ توانست کمک خوبی به روند بازی کند. به هر حال باید به نظر کادرفنی احترام گذاشت .
ستار همدانی در پایان در خصوص شانس ایران برای صعود به جام جهانی تصریح کرد: فکر نمی ‌ کنم مشکل خاصی برای صعود داشته باشیم، اما نباید از حالا بگوییم صعود کرده‌ایم و کار راحتی داریم. باید تا لحظه آخر با تلاش و سخت کوشی ادامه دهیم و هیچ رقیبی را دست کم نگیریم .
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار