رجب‌زاده: با من در ذوب آهن بدتر از حدادی‌فر رفتار شد/ می‌دانم قاسم دروغگو نیست

پیشکسوت فوتبال در مورد عدم توافق با شاهین و مشکل قاسم حدادی‌فر صحبت کرد.

رجب‌زاده: با من در ذوب آهن بدتر از حدادی‌فر رفتار شد/ می‌دانم قاسم دروغگو نیست

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عدم توافقش با شاهین بوشهر اظهار داشت: من مذاکرات خوبی با شاهین داشتم و به توافق نهایی رسیدیم و به اصفهان برگشتم تا وسایلم را جمع کنم و برای همیشه به بوشهر برگردیم ولی در این میان تیم مدیریت باشگاه به طور کلی تغییر کرد و از همین رو ناچار بودیم از اول مذاکره کنیم.
وی افزود: متاسفانه در جلساتی که با مدیران باشگاه داشتم برخورد و رفتار حرفه‌ای ندیدم. نمی‌خواهم تند صحبت کنم ولی واقعاً اینطور به نظر می‌رسید که این عزیزان اینکاره نبودند. رفتار و برخوردشان اصلاً محترمانه نبود و از همه بدتر اینکه مفاد جلسه خصوصی به بیرون درز کرد و رسانه‌ای شد و مشخص بود یک نفر از اعضای داخل جلسه این اطلاعات را به بیرون داده است. همین شد که در نهایت به توافق نرسیدیم.
پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته شده قرار بود برای شاهین اسپانسر ببرد توضیح داد: اینکه می‌گویند فلان مربی با خودش اسپانسر می‌برد صورت خوشی ندارد و دوست ندارم در مورد من اینطور گفته شود. من با هیچ اسپانسری ارتباط ندارم. وقتی بحث رفتنم به شاهین مطرح شد یک شرکت بزرگ در شیراز به خاطر اینکه من از فوتبالی‌های شیراز هستم و لطفی که به من داشتند گفتند اگر من سرمربی شاهین شوم اسپانسر خواهند شد. قرارداد خوبی هم بود و اگر این شرکت اسپانسر شاهین می‌شد تا 2-3 سال می‌توانست شرایط مالی خوبی برایشان رقم بزند ولی در کل من هیچ ارتباطی از قبل با آن مجموعه نداشتم. این یکی از همان مسائلی بود که من گفتم از جلسه خصوصی به بیرون درز کرد.
رجب زاده در ادامه گفت: ظاهراً خدا دوستم داشت که با شاهین به توافق نرسیدم و سرمربی این تیم نشدم چرا که بعد از این ماجرا مشخص شد آنها بدهی سنگینی داشتند و پنجره‌شان بسته شد و همین نشان می‌دهد خیریتی در عدم توافق من با شاهین بود.
وی در مورد اتفاقات اخیر ذوب آهن و شرایطی که برای قاسم حدادی‌فر رخ داده توضیح داد: قاسم حدادی‌فر عمرش را پای ذوب آهن گذاشته و جوانی‌اش پای این تیم رفته. پیشنهادات تیم‌های بزرگ را به خاطر این تیم رد کرده و رفتاری که با او می‌شود اصلاً درست نیست. مصاحبه‌های اخیر را می‌خوانم که حدادی‌فر یک چیزی می‌گوید و طرف مقابل چیز دیگر. فقط می‌توانم بگویم که من 15 سال است قاسم را از نزدیک می‌شناسم و سال‌ها هم اتاقی و رفیق و همبازی بودیم و تا این لحظه حتی یک کلمه دروغ هم از او نشنیدم و آدم دروغگویی نیست و برای همین فکر می‌کنم طرف صادق ماجرا حدادی‌فر باشد.
رجب زاده در ادامه گفت: متاسفانه بی احترامی به پیشکسوت ها در آنجا نهادینه شده است. من هم با ناراحتی از ذوب آهن جدا شدم. تازه به قاسم حدادی‌فر پیشنهاد بازی دوستانه داده‌اند که خودش قبول نکرد به من همین را هم پیشنهاد ندادند و با ناراحتی و دل شکسته از ذوب آهن رفتم. وقتی مدیران غیر ورزشی روی کار باشند بی احترامی به پیشکسوت و بزرگتر تیم یک موضوع عادی است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار