اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود/ امیدها هم به خودباوری رسیده‌اند

سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد نتیجه تیم بزرگسالان در مسابقات قهرمانی جهان را طلایی دانست و تاکید کرد که عملکرد این تیم باعث ایجاد خودباوری بیشتر در امیدهای اعزامی به صربستان خواهد شد.

اکبرنژاد: نتیجه کشتی در اسلو طلایی بود/ امیدها هم به خودباوری رسیده‌اند

تقی اکبرنژاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد تیم ملی کشتی آزاد درمسابقات جهانی نروژ اظهار داشت: نتیجه خیلی خوب و طلایی بود، همین باعث شد انگیزه‌ای در کشتی کشور ایجاد شود. عملکردی که کشتی گیران، مربیان و فدراسیون کشتی داشتند، خوب و مثبت بود.
وی در مورد اینکه نتایج بزرگسالان چه تاثیری روی تیم ملی امید اعزامی به صربستان خواهد داشت، تاکید کرد: بچه‌های ما با این عملکرد به خودباوری بیشتری می‌رسند و این خودباوری باعث می‌شود کشتی‌های بهتری بگیرند.
سرمربی تیم ملی امید کشتی آزاد بهترین پیروزی در جهانی 2021 را برد حسن یزدانی مقابل دیوید تیلور آمریکایی دانست و خاطرنشان کرد: این کشتی حیثیتی شده بود، خوب شد که یزدانی به برد رسید. او خیلی تلاش کرد و به حقش هم رسید. کامران قاسم‌پور هم کشتی‌های خوبی گرفت و پدیده تیم بود، همچنین امیرحسین زارع. حتی جوان‌های تیم هم خوب مبارزه کردند، سرلک، امیرمحمد یزدانی، نخودی و گلیج، این‌ها در حد قابل قبولی کشتی گرفتند و کمتر از خودشان نبودند و چه بسا در برخی مبارزه‌ها بیشتر از خودشان کشتی گرفتند.
اکبرنژاد در خاتمه با اشاره به سایر جوان‌های تیم که از رسیدن به مدال بازماندند، گفت: جز یونس امامی که توقع از او بیشتر بود، رحمان عموزاد و عرفان الهی خیلی جوان بودند. در جهانی نروژ میدان دیدند و سال‌های بعد قطعا بهتر کشتی خواهند گرفت، البته اگر بخواهند که روند رو به جلوی خود را حفظ کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار