الهیان : چرا وزیر بهداشت واکسیناسیون شتاب زده افراد زیر ۱۸ سال را شروع کرده است؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس نسبت به واکسیناسیون شتاب زده افراد زیر ۱۸ ساله‌ها توسط وزیر بهداشت انتقاد کرد.

الهیان : چرا وزیر بهداشت واکسیناسیون شتاب زده افراد زیر ۱۸ سال را شروع کرده است؟

زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یک شنبه ۲۵ مهر ماه در تذکری گفت: وزیر بهداشت برای حرکت شتاب زده واکسیناسیون جوانان زیر ۱۸ سال باید پاسخ بدهد که آیا سازمان بهداشت جهانی بهداشت اسناد بالینی تائید واکسیناسیون زیر ۱۸ سال را منتشر کرده و آیا مقالات ، اطلاعات و داده‌هایی که مجوز واکسیناسیون زیر ۱۸ سال را داشته باشند داریم؟
وی با بیان اینکه چند کشور واکسیناسیون نوجوانان را شروع کرده اند افزود: دانش آموزان سرمایه ما و سلامت آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. باید شواهد و اسناد علمی کافی داشته باشیم و اینگونه شتاب زده اقدام نکنیم.
این نماینده مجلس یازدهم توضیح داد: کرونا اولین و آخرین تهدید زیستی نیست و ممکن است تهدیدات جدیدی در راه باشد. باید مرکزی برای رصد و جمع آوری اطلاعات علمی و تهدیدات نامتعارف زیستی داشته باشیم تا این تهدیدات زیستی را پیش بینی کنیم.
وی افزود: باید نهادی ذیل ستاد کرونا و ریاست جمهوری برای بررسی کل حوزه تهدیدات نامتعارف زیستی شکل بگیرد و شورای عالی امنیت به این موضوع ورود کند تا تهدیدات کلی کشور را به خوبی مدیریت کنیم و سلامت مردم را حفظ کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار