سپاهان - پیکان؛ یک‌هشتم جام حذفی در نقش‌جهان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب مرحله یک‌هشتم جام حذفی سه‌شنبه 5 آذر ماه میزبان پیکان تهران خواهد بود.

به گزارش فارس ، تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پیکان تهران در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی روز سه‌شنبه 5 آذر ماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سپاهان که فصل گذشته تا مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی پیش رفته بود با شکست مقابل پرسپولیس شانس حضور در فینال را از دست داد و از همین رو امسال با جدیت بیشتری به دنبال رسیدن به فینال و کسب عنوان قهرمانی است. طلایی‌پوشان بازی مرحله قبلی را به راحتی پیروز شدند و همچنین در 10 دیداری که در لیگ برتر انجام داده‌اند، شکستی نداشته و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند؛ شاگردان قلعه‌نویی که در فرم ایده‌آل به سر می‌برند برای کسب پیروزی خانگی و صعود به مرحله یک‌چهارم پا به میدان می‌گذارند. پیکان نیز که در مرحله یک‌شانزدهم با قرعه آسانی رو به رو شده بود، حالا به صورت جدی مقابل سپاهان محک خواهد خورد؛ شاگردان فرکی در لیگ برتر عملکرد متوسطی داشته‌اند اما خط حمله آن‌ها به شدت زهر‌دار است و می‌توانند برای سپاهان دردسرساز شوند.
داوران دیدار سپاهان و پیکان
این دیدار از ساعت 16:50 روز سه‌شنبه و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برگزار خواهد شد و حمید حاج‌ملک قضاوت این دیدار را برعهده دارد، هادی طوسی، عسگر محمدی و کمیل غلامی نیز کمک‌های وی هستند؛ ناظر داوری نیز سعید بطحایی است.
نتایج بازی‌های گذشته
طلایی‌پوشان در مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی در در خرم‌آباد مقابل خیبر قرار گرفت و موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست پیدا کند؛ پیکان نیز در این مرحله شهدای رزکان کرج را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت.
تاریخچه بازی‌های دو تیم
این دو تیم در تاریخ لیگ برتر فوتبال 28 بار با یکدیگر رقابت کرده‌اند که سهم سپاهان 17 پیروزی بوده است و پیکان نیز در 6 دیدار به برتری رسیده است، 5 بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است؛ از 76 گل به ثمر رسیده در بازی‌های بین دو ،سپاهان 48 و پیکان 28 گل به ثمر رسانده‌اند و پر‌گل‌ترین بازی دو تیم با نتیجه 4 بر 2 به سود سپاهان و یک بار به سود پیکان بوده است.
برنامه دیدار‌های مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی به شرح زیر است:
سه‌شنبه 5 آذر ماه
سپاهان اصفهان - پیکان تهران
پرسپولیس تهران - صنعت نفت آبادان
نود ارومیه - تراکتور تبریز

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار