مدل بارانی مردانه جدید و شیک

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع مدل بارانی مردانه با طرح و رنگ های متنوع و شیک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید بارانی با تن پوش و رنگی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

بارانی از انواع پوشش های مناسب برای آقایان در روزهای سرد پاییز و زمستان به شمار می رود و اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید تیپ و ظاهری کلاسیک داشته باشید بهتر است از مدل بارانی مردانه در پوشش خود استفاده نمایید.

مدل بارانی مردانه شیک و زیبا

بارانی و پالتوی مردانه و کاپشن مردانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سبک پوشش خود و ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید و در روزهای سرد سال استایل پاییزه و زمستانه بی نظیری داشته باشید.
مدل بارانی مردانه شیک

طرح های بارانی مخصوص آقایان شیک پوش

در هنگام انتخاب بارانی برای آقایان بهتر است به جنس و رنگ و آستر و آستین و کمربند بارانی توجه داشته باشید. بارانی ها در انواع جنس های مختلف نظیر چرم و ابریشم و … موجود می باشند و بهتر است شما بارانی را برای پوشیدن انتخاب نمایید که چروک نشود.
توجه به اندازه سایز بارانی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است بارانی را کمی گشادتر انتخاب کنید تا بتوانید در روزهای سرد سال از زیر آن لباس های بافت و گرم را بپوشید.


کمربند یکی از اصلی ترین اجزای بارانی به شمار می رود و اغلب برای دوخت کمربند بارانی از جنس پارچه خود بارانی استفاده می شود همچنین کمربندها به صورت سگک دار و بدون سگک موجود می باشند و شما می توانید کمربند بارانی را ببندید و استایلی متفاوت تر برای حضور در مکان های مختلف داشته باشید.
بارانی شیک مدل بارانی مردانه کرم بارانی رنگ روشن بارانی مشکی مردانه بارانی مردانه رنگ روشن و شیک مدل بارانی مردانه مشکی بارانی مردانه رنگ رشن مدل بارانی آبی مردانه بارانی شیک مخصوص آقایان طرح های بارانی مشکی مردانه مدل بارانی مردانه ساده و جدید

اغلب بارانی ها دارای آستر هستند که آستر آن ها دارای جنس ضخیم و نازک است و اگر شما تمایل دارید در روزهای سرد سال از بارانی در پوشش خود استفاده کنید بهتر است طرحی را انتخاب نمایید که دارای آستری ضخیم است همچنین آستری ضخیم بارانی بهتر است به کمک دکمه یا زیپ به آن متصل شود تا در صورت تمایل بتوانید آستر را از بارانی جدا کنید و در روزهای خنک تر نیز بارانی را به راحتی بپوشید.
بارانی ها در انواع رنگ های روشن و تیره و خنثی موجود می باشند و بهتر است شما سعی کنید که رنگ بارانی را تیره تر از سایر لباس های خود انتخاب نمایید همچنین رنگ اکسسوری ها نیز باید به گونه ای انتخاب شود که با رنگ بارانی مطابقت و همخوانی داشته باشد. بارانی های رنگ روشن زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و برای آقایانی که تمایل دارند لباس های رنگ روشن بپوشند انتخابی مناسب به شمار می روند.
بارانی با رنگ خنثی نظیر کرم و شتری و قهوه ای روشن و طوسی و مشکی و سفید و … به راحتی با سایر رنگ ها در پوشش ست می شود از این رو بهتر است در صورت امکان رنگ بارانی خود را از بین رنگ های خنثی انتخاب نمایید تا بتوانید به راحتی از بارانی در پوشش تان استفاده کنید.
برای داشتن استایل رسمی و نیمه رسمی می توانید در پوشش خود از بارانی استفاده نمایید همچنین بارانی را می توانید با نیم بوت یا کفش های رسمی مردانه ست نمایید.
مدل بارانی رنگ روشن بارانی رنگ تیره مخصوص آقایان بارانی رنگ روشن مردانه بارانی رنگ جیغ مردانه طرح های بارانی مخصوص آقایان طرح های زیبا بارانی بارانی کرم مردانه بارانی طوسی و ساده مردانه مدل بارانی سفید مخصوص آقایان مدل بارانی جدید مدل بارانی رنگ تیره مدل بارانی ساده و رنگ تیره مردانه بارانی مردانه طوسی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار