برگزاری هفته فیلم لهستان در اصفهان همزمان با تهران و شیراز

هفته فیلم لهستان به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت جمهوری لهستان در ایران در ماه آذر در تهران، اصفهان و شیراز برگزار می‌شود.

هفته فیلم لهستان به همت موسسه هنروتجربه سینمای ایرانیان و سفارت جمهوری لهستان در ایران در ماه آذر در تهران، اصفهان و شیراز برگزار می‌شود.

محمد پناهی نژاد در گفت و گو با ایمنا در خصوص برگزاری هفته فیلم لهستان در اصفهان اظهار کرد: در ادامه برگزاری هفته فیلم های اروپایی در آذر ماه هفته فیلم لهستان در سیتی سنتر اصفهان برگزار می‌شود و اولین اکران آن یکشنبه ۱۰ آذر است.

مدیر مجموعه پردیس سینماهای اصفهان ادامه داد: دوشنبه ۱۱ آذر علاوه بر اکران فیلم با قطعی شدن مهمان برنامه جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان و سفیر لهستان را برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته اکران فیلم ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ است و اکران ها مانند هفته فیلم های اروپا رایگان برگزار می‌شود.

گفتنی است که «پاپوشا» به کارگردانی یوآنا کاس کراوزه و کریستوف کراوزه محصول سال ۲۰۱۳، «خدایان» به کارگردانی لوکاس پالکوسکی محصول سال ۲۰۱۴، «۸۰ میلیون» ساخته والدمار کژیستک محصول سال ۲۰۱۱، «کاتین» ساخته آندژی وایدا محصول سال ۲۰۰۷، «پرندگان در کیگالی آواز می خوانند» به کارگردانی یوآنا کاس کراوزه و کریستوف کراوزه محصول سال ۲۰۱۷، «حیوان بزرگ» ساخته یژی اشتور محصول سال ۲۰۰۰، «ردپا» به کارگردانی آگنیشکا هولاند و کسشیا آدامیک محصول سال ۲۰۱۷ در هفته فیلم لهستان به نمایش درمی‌آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار