پیروزی مقتدرانه تیم بسکتبال ذوب آهن مقابل نیروی زمینی

عصر امروز (دوشنبه) تیم بسکتبال ذوب آهن توانست با یک بازی با برنامه و خوب پیروز این بازی بشود.

عصر امروز (دوشنبه) تیم بسکتبال ذوب آهن توانست با یک بازی با برنامه و خوب پیروز این بازی بشود.

به گزارش ایمنا، امروز -دوشنبه چهارم آذرماه- تیم بسکتبال ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه ملت میزبان تیم نیروی زمینی بود که این دیدار با نتیجه ۸۵ بر ۵۹ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

کوارتر اول:

ذوب آهن بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست در سه دقیقه ابتدایی بازی فاصله خود را با تیم نیروی زمینی زیاد کند، پس از آن سرمربی تیم نیروی زمینی درخواست تایم اوت کرد و توانست بازی را کنترل کند و فاصله خود را با تیم ذوب آهن کم کند. اما در نهایت تیم ذوب آهن توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ این کوارتر را به پایان برساند.

کوارتر دوم:

در این کوارتر نیز ذوب آهن مانند کوارتر اول بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست بازهم اختلاف خود را با نیروی زمینی پرمهره زیاد بکند، تیم ذوب آهن توانست با پرتاب های سه امتیازی اختلاف خود را با تیم نیروی زمینی افزایش دهد و در نهایت توانست با نتیجه ۴۶ بر ۲۷ به رختکن برود.

کوارتر سوم:

ذوب آهن کوارتر سوم را با پرتاب های سه امتیازی بازیکن خارجی خود آغاز کرد. در این کوارتر شاهد توقف های زیادی در بازی بودیم و همین امر سبب شد تا امتیازات کمی بین دو تیم رد و بدل شود که این کوارتر با نتیجه ۶۷ بر ۳۸ به سود ذوب آهن به پایان رسید.

کوارتر چهارم:

ذوب آهن در این کوارتر نیز به بازی خوب و برنامه ریزی شده خود ادامه داد و توانست بازی بهتری را مانند سه کوارتر قبلی مقابل تیم نیروی زمینی انجام دهد، ثمره این بازی خوب پیروزی ۸۵ بر ۵۹ تیم بسکتبال ذوب آهن بود.

حواشی بازی:

در این بازی، بازسکنان خارجی ذوب آهن به این تیم اضافه شده بودند.
حدود ۱۰۰ هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه آمده بودند.
در بین کوارتر دوم و سوم از پیشکسوتان بسکتبال اصفهان تجلیل شد.
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن از جایگاه ویژه نظاره گر این دیدار بود.
جواد محمدی مدیر عامل باشگاه و احمد جمشیدی در ورزشگاه ملت حضور داشتند و از نزدیک شاهد این دیدار بودند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار