مهدی طارمی را باید از تلویزیون دید

مهدی طارمی به همراه پورتو در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف میلان می‌رود.

مهدی طارمی را باید از تلویزیون دید

هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری چند دیدار مهم پیگیری می‌شود که در حساس‌ترین بازی برای ایرانی ها، پورتو با مهدی طارمی به مصاف میلان، یکی از تیم‌های پرافتخار اروپا می‌رود.
به گزارش فرارو، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در دو دیدار قبلی تیمش برابر اتلتیکو مادرید و لیورپول از ابتدا در ترکیب تیم قرار گرفته و طبیعی است که امشب هم مهاجم اصلی تیم پرتغالی باشد. نکته جالب درباره طارمی اینکه او موفق شده دروازه هر دو غول دیگر این گروه یعنی اتلتیکو و لیورپول را باز کند، ولی گلی که به اتلتیکو زد را داور با سختگیری رد کرد. طارمی که فصل پیش به چلسی، یکی دیگر از غول‌های اروپا گلزنی کرده، امشب انگیزه زیادی دارد تا دروازه میلان را هم باز کند و اسمش را بیش از پیش در فوتبال اروپا مطرح کند.
اتفاقا به همین دلیل است که باید بازی امشب مهدی طارمی را از تلویزیون دید. تیم او در بازی قبلی لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگینی برابر لیورپول داشته و حالا باید در دیداری خانگی، خاطره آن شکست تلخ را پا کنند. از این مورد گذشته، در یکی دو هفته اخیر نام دو بازیکن ایرانی یعنی همین مهدی طارمی و سردار آزمون اطراف باشگاه میلان شنیده شده و شایعه شده است که میلانی‌ها بدشان نمی‌آید یکی از دو بازیکن خط حمله تیم ملی ایران را بخرند. دیدار امشب برای طارمی، فرصتی جداگانه است تا خودش را به مدیران باشگاه مطرح میلان هم تحمیل کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار