پایان مرحله نخست سنگ فرش بزرگترین محور گردشگری میدان تا میدان

مرحله نخست سنگ فرش بزرگترین محور گردشگری میدان تا میدان در کلانشهر اصفهان پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به محور تاریخی و گردشگری بازار بزرگ اصفهان گفت : این طرح از میدان امام علی علیه السلام تا میدان امام (ره) به طول 940 متر با توافق کسبه در هر مرحله به طول 50 متر سنگ فرش می شود که اکنون عملیات سنگفرش مرحله نخست آن پایان یافته است.
حسین کارگر افزود: عملیات هایی همچون آسفالت برداری ، نوسازی تاسیسات شهری ، زیرسازی و سنگفرش کف بازار به همراه مرمت دیواره ها و سقف بازار از مراحل اجرای این طرح با بیش از 30 میلیارد ریال اعتبار است.
وی همچنین به آغاز عملیات ساماندهی گذر تاریخی دردشت اشاره کرد و گفت: عملیات آسفالت برداری این طرح گردشگری از سمت بازار دردشت به سمت دومنار دردشت هم به طول 300 متر با شش میلیارد و 500 میلیون ریال در دست اجراست.
مدیرمنطقه سه شهرداری اصفهان افزود: گذر تاریخی و گردشگری دردشت به منظور اتصال ابنیه های تاریخی درمسیر همچون دومناردردشت ، عصارخانه جماله و حمام شیخ بهایی اجرا می شود.
حسین کارگر، عملیات زیرسازی و سنگ فرش ضلع شمالی مشتاق اول را با پیشرفت فیزیکی 75 درصد دردست اجرا دانست وگفت: این مسیر با بیش از پنج میلیارد و 100 میلیون ریال برای عبور ویلچر و نابینایان مناسب سازی می شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار