آشنایی با استایل مونوکروم یا تک رنگ

استایل مونوکروم یا تک رنگ، این استایل به معنای تک رنگ بودن است اما این دلیلی ندارد که سرتا پا لباس ها یک رنگ باشند. شما می توانید از طیف های یک رنگ استفاده کنید. قسمت های برجسته لباس را رنگ تیره و قسمت های دیگر را رنگ روشن انتخاب کنید.

آشنایی با استایل مونوکروم یا تک رنگ

استایل مونوکروم یا تک رنگ چیست؟

استایل تک رنگ است مد فوق العاده محبوب در طول چند فصل گذشته، و دلیل خوب می باشد! لباس های تک رنگ راهی آسان و بدون تلاش زیاد، برای زیبا جلوه دادن است.

تک رنگ، گرچه ساده به نظر می رسد، اما یک روند فوق العاده همه کاره است، زیرا بسته به سبک شخصی شما، می توانید این روند را تا آنجا که می خواهید مینیمالیستی یا پیچیده جلوه دهید.

تک رنگ چیست؟

کلمه "mono" در تک رنگ به معنای تک و "chromatic" به معنی رنگ است. لباسی که فقط از یک رنگ تشکیل شده باشد تک رنگ خواهد بود.

این یک تصور غلط رایج است که لباس های تک رنگ، اساساً یک سایه، یک رنگ را از سر تا پا پوشیده اند. در واقعیت، می توانید سایه ها یا انواع مختلف را مخلوط کرده و مطابقت دهید و تا آنجا که می خواهید خلاق باشید.

از آنجا که شما فقط با تن های مشابه کار می کنید، هنگام ترکیب و تطبیق پارچه ها و برش ها، و همچنین افزودن یک رنگ با لوازم جانبی یا جواهرات، آزادی بیشتری دارید.

در تابستان و پاییز گذشته، ممکن است لباس های تک رنگ روشن و رنگارنگ زیادی دیده باشید، اما اگر می خواهید روند تک رنگ را برای زمستان تطبیق دهید، ممکن است بخواهید آن را با رنگ های تیره تر در همان طیف امتحان کنید.


شکی نیست که من طرفدار زیادی در ظاهر تک رنگ دارم، چیزی در سادگی تک رنگ وجود دارد که آن را به یک کلاسیک بی انتها تبدیل کرده است.

کلمه "تک رنگ" به دو قسمت تقسیم می شود: "مونو" به معنی تک و "کروم" به معنی رنگ. بنابراین یک لباس تک رنگ از قطعات یک رنگ تشکیل می شود. این بدان معنا نیست که شما فقط از سر تا پا مشکی یا قرمز کامل می پوشید. نه، لذت یک لباس تک رنگ پوشیدن سایه ها و رنگ های مختلف از یک رنگ است.

چه برای چاپ، راه راه یا مسدود کردن رنگ، کار با ظاهر تک رنگ بسیار آسان است، هیچ نگرانی از پوشیدن رنگ هایی که از یکدیگر تعریف نمی کنند وجود ندارد. سیاه و سفید مشارکت کاملی را ایجاد می کند.

پوشیدن چندین لایه بافت متنوع از یک رنگ، به لباس عمق و بعد می بخشد و در عین حال به شما امکان می دهد قسمت های خاصی از بدن خود را برجسته یا کوچک جلوه دهید: در قسمت هایی از بدن خود که می خواهید بر آنها تأکید داشته باشید رنگ های روشن تر و تیره تر بپوشید.

معرفی استایل مونوکروم یا تک رنگ, نحوه ی پوشش استایل مونوکروم یا تک رنگ, پوشش لباس از استایل مونوکروم یا تک رنگ استایل مونوکروم یا تک رنگ چیست ؟

استایل مونوکروم, استایل مونوکروم چیست, تصاویری از استایل مونوکروم یا تک رنگ ایده هایی برای استایل مونوکروم یا تک رنگ



درباره ی استایل مونوکروم, استایل تک رنگ چیست, استایل تک رنگ به چه صورت است مدل های استایل مونوکروم یا تک رنگ

آشنایی با انواع استایل, معرفی استایل مونوکروم, آشنایی با استایل مونوکروم نمونه هایی از استایل تک رنگ

استایل مونوکروم چیست, تصاویری از استایل مونوکروم یا تک رنگ, نمونه هایی از استایل مونوکروم یا تک رنگ استایل مونوکروم

پوشش لباس از استایل مونوکروم یا تک رنگ, مدل های لباس از استایل مونوکروم یا تک رنگ, استایل مونوکروم ست لباس با استایل مونوکروم یا تک رنگ



استایل مونوکروم یا تک رنگ,آشنایی با استایل مونوکروم یا تک رنگ,نحوه ی پوشش استایل مونوکروم یا تک رنگ استایل تک رنگ

استایل مونوکروم یا تک رنگ چیست,معرفی استایل مونوکروم یا تک رنگ,پوشش لباس از استایل مونوکروم یا تک رنگ استایل مونوکروم یا تک رنگ به چه صورت است ؟

استایل مونوکروم یا تک رنگ چیست,معرفی استایل مونوکروم یا تک رنگ,پوشش لباس از استایل مونوکروم یا تک رنگ استایل مونوکروم صورتی

استایل تک رنگ به چه صورت است,درباره ی استایل مونوکروم,معرفی استایل مونوکروم انواع استایل های مونوکروم یا تک رنگ

استایل تک رنگ چیست,آشنایی با استایل مونوکروم,آشنایی با انواع استایل نمونه هایی از استایل مونوکروم

استایل تک رنگ چیست,آشنایی با استایل مونوکروم,آشنایی با انواع استایل مدل هایی از استایل مونوکروم یا تک رنگ

استایل مونوکروم یا تک رنگ, استایل مونوکروم یا تک رنگ چیست, آشنایی با استایل مونوکروم یا تک رنگ
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار