رفع اشکالات ارتباطی در پایانه مسافربری کاوه

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان از رفع اشکالات ارتباطی در پایانه مسافربری کاوه خبر داد و گفت: در جریان ناآرامی‌های هفته گذشته و ایجاد خسارت به برخی از امکانات در پایانه کاوه، اشکالات ارتباطی به وجود آمده بود که خوشبختانه با تلاش کارکنان رفع شد.

عباس محبوبی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: در اتفاقات هفته گذشته اصفهان به دنبال اجرای قانون اصلاح مصرف سوخت، مشکلاتی در جامعه به وجود آمد وباعث شد در منطقه شمال شهر اصفهان تمامی خطوط تلفن‌های ثابت و اینترنت بر بستر خطوط مخابراتی در پایانه کاوه قطع شود.

وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان مربوطه اکنون ارتباط برای خطوط مخابراتی بر بستر فیبر نوری برقرار شده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: سامانه نمایشگر اطلاعات سفر (سنا سفر) نیز که به دلیل قطعی اینترنت از دسترس خارج شده بود در اختیار شهروندان و مسافران قرار گرفته است.

وی با اشاره به قابلیت‌های سامانه سنا سفر، تصریح کرد: سامانه سنا سفر (سامانه نمایشگر اطلاعات سفر) برای جلوگیری از ایجاد بازار سیاه در زمینه بلیط اتوبوس راه اندازی شده و با استفاده از آن موفقیت‌هایی برای جلوگیری از تخلفات حاصل شده است.

در حال حاضر در سطح شهر اصفهان پنج پایانه فعال شامل پایانه کاوه در شمال شهر، پایانه صفه در جنوب، پایانه جی در شرق، پایانه زاینده رود در غرب اصفهان و پایانه صمدیه برای سرویس‌دهی به مسافران فعال است

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار