حسن رحیمی: در مسابقات لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم

سرمربی تیم کشتی آزاد مقاومت بسیج کشور گفت: درست است نفرات تیم ما بسیار جوان هستند، اما در مسابقات لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم.

حسن رحیمی: در مسابقات لیگ تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم
حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان درباره وضعیت تیم مقاومت بسیج کشور در آستانه پیکار‌های لیگ برتر گفت: تیمی که در لیگ برتر شرکت می‌کند را کشتی گیران پشت خط مانده، جوان و آینده دار تشکیل می‌دهند و ما با همین هدف هم در لیگ برتر حضور داریم.
وی تصریح کرد: به نفرات تیم کاملاً اعتقاد و اعتماد داریم و به همین منظور نیز مقابل حریفان تیم دست و پا بسته و از پیش بازنده‌ای نخواهیم بود.
نفر سوم بازی‌های المپیک ریو با اشاره به رقابت انتخابی برای شناخت بهترین نفرات عنوان کرد: علی رغم آنکه ما با کشتی گیران قرارداد مالی نداریم، اما با استقبال زیادی از سوی جوانان مستعد و آینده دار مواجه شدیم و به همین دلیل هم برای رعایت عدالت مسابقه انتخابی را در اوزان مختلف برگزار کردیم.
وی تاکید کرد: اردوی تیم مقاومت چند روزی است که آغاز شده و تمام اعضای تیم از کشتی گیران گرفته تا کادر فنی و مسئولان هم قسم شدیم علاوه بر رسالتمان که همانا پشتوانه سازی است برای رقم زدن بهترین نتیجه وارد مسابقات شویم.
طبق برنامه اعلام‌شده مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد از ۳ آبان ماه با برگزاری مسابقات گروه "د" در تبریز آغاز می‌شود.
همچنین طی روز‌های ۴، ۵ و ۷ آبان ماه نیز مسابقات دور رفت سه گروه دیگر در استان‌های خراسان رضوی، مازندران و البرز برگزار خواهد شد.
رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد با حضور ۱۴ تیم در ۲ گروه ۴ تیمی و ۲ گروه ۳ تیمی به شرح زیر برگزار خواهد شد:
گروه الف: سهند ارس- آکادمی کشتی نادری خادم و هیئت کشتی لرستان؛ گروه ب: صنایع مازندران - ستارگان ساری- خراسان جنوبی و مقاومت تهران؛ گروه ج: دانشگاه آزاد اسلامی- شهید صدرزاده- فرم دمای اراک و جوانان البرز؛ گروه د: فولادین ذوب آمل- پاس ناجا و آلومینیوم حکمتی
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار