صفی: اسپانسری ندارم و از من حمایتی نمی‌شود

عضو تیم ملی تنیس بانوان کشورمان گفت: با وجود موفقیت‌های اخیر، هیچ اسپانسری برایم پیدا نشده و هیچ نهاد یا منبعی را برای حمایت ندارم.

صفی: اسپانسری ندارم و از من حمایتی نمی‌شود

مشکات‌الزهرا صفی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از موفقیت‌های اخیرش و فاصله اندک تا شرکت در مسابقات گرنداسلم اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در این جایگاه هستم. با امتیاز مسابقه آخری که شرکت کردم، توانستم رنکینگ جهانی خودم را بهبود ببخشم و الان در رده 138 جهان هستم تا با ریزش پایان سال بتوانم در جدول مسابقات آزاد استرالیا بازی کنم و این اتفاق برای نخستین بار در تنیس کشورمان رخ دهد.
وی افزود: امیدوارم این مسیر برای سایر ورزشکاران کشورمان هم باز شود تا بدانند بازی در مسابقات گرنداسلم برای یک ورزشکار ایرانی واقعا کار سختی نیست و بازی در سایر مسابقات مثل یو اس اوپن و سایر گرنداسلم‌های بزرگ جوانان و بزرگسالان دیگر باز شده که سطح تنیس ایران چند برابر پیشرفت کند و جوانان کشورمان نیز خودشان را در این مسابقات نشان دهند.
نابغه تنیس بانوان ایران با اشاره به نداشتن اسپانسر برای شرکت در مسابقات آینده گفت: متاسفانه با این رنکینگ اسپانسر ندارم و از من حمایت نمی‌شود و تنها خانواده‌ام به صورت شخصی از من حمایت می‌کنند. آکادمی آپت از من در برخی مسابقات حمایت می‌کند، اما اسپانسری ندارم.
وی ادامه داد: بازی کردن در مسابقات خیلی سخت است، چون تعداد محدودی از مسابقات را در طول سال می‌توانم شرکت کنم. به دلیل هزینه‌های هنگفتی که رشته تنیس دارد و با این اوضاع دلار توانستم با همان تعداد محدود مسابقاتی که شرکت کردم، توانستم رنکینگم را ارتقا دهم.
صفی در ادامه صحبت‌های خود به خوشحالی اهالی ورزش اشاره کرد و با بیان اینکه این موفقیت‌ها، حمایتی از سوی اسپانسرها را به دنبال نداشته، خاطرنشان کرد: همه خیلی خوشحالند و در رسانه‌ها انعکاس خوبی داشته است، اما هنوز هیچ اسپانسری پیدا نشده و هیچ نهاد یا منبعی را برای حمایت ندارم که از اینجا به بعد بتوانم پرقدرت مسابقات بیشتری را شرکت کنم و رنکینگم بهتر از این شود و جایگاهم برای شرکت در گرنداسلم محکم‌تر شود.
وی درباره برنامه‌های آینده خود گفت: مسابقات گرنداسلم سال آینده برگزار می‌شود و من در جایگاه خوبی از لحاظ رنکینگ قرار دارم. دو، سه مسابقه دیگر را با کمک مربیانم و تیم مدیریت باشگاهم و همچنین خانواده‌ام انتخاب کردیم تا بتوانم رنکینگم را حتی بهتر کنیم تا در رنکینگ جهانی آخر سال در جایگاه زیر صد قرار بگیرم و در جدول مسابقات گرنداسلم استرالیا قرار بگیرم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار