افزایش قیمت میوه در میدان میوه و تره بار اصفهان + فیلم

با وجودی که مسئولان گفته بودند افزایش قیمت سوخت هیچ تاثیری بر قیمت گذاری ها ندارد ولی این روزها قیمت میوه های مصرفی در میدان میوه و تره بار افزایش قیمت داشته است .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قیمت انواع میوه در بازار این روزها به گونه‌ای است که تقریبا همه میوه‌ها در بازار با قیمت‌های مختلف و بالایی فروخته می‌شود .عرضه و تقاضا یکی از معیارهای افزایش و یا کاهش قیمتها است برخی از اقلام همچون صیفی جات که در بازار کمترین عرضه را داشته ولی بیشترین افزایش قیمت مربوط به همین اقلام است، برای مثال قیمت گوجه فرنگی و خیار به دلیل پایان فصل و عرضه کم، بیشترین افزایش قیمت را داشته و در مقابل شلغم که تولید و عرضه آن امسال زیاد بوده، کاهش قیمت داشته است .
در حال حاضر افزایش قیمت کرایه حمل از شهرستان مبدا تا اصفهان در افزایش قیمت همه اقلام میوه و تره بار موثر بوده و درحالی با افزایش قیمت همراه شده که این افزایش قیمت عمدتا مربوط به افزایش کرایه کامیون داران با مجوز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای است .
این افزایش قیمت و کرایه ها صرفا از جیب مصرف کننده هزینه می شود و این مصرف کننده نهایی است که از پس این افزایش قیمت متضرر شده، حال اگر یارانه کمک معیشتی اخیر را هم دریافت نکرده باشد که ضرری مضاعف باید متحمل شود.

[media=http://isfahan.iribnews.ir/files/fa/news/1398/9/5/4216564_466.mp4]

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار