مهدی: لیگ بیست‌ویکم باید تا قبل از تیرماه تمام شود

مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال درخصوص برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ توضحاتی ازائه داد.

مهدی: لیگ بیست‌ویکم باید تا قبل از تیرماه تمام شود
سهیل مهدی رییس کمیته حرفه‌ای سازی و مسابقات سازمان لیگ درباره مشکلات حرفه‌ای سازی باشگاه‌ها اظهار داشت: این موضوع را هر سال تا روز و دقیقه آخر داریم و تلاش می‌کنیم چالش‌های باشگاه‌ها را کمک و مدیریت کنیم. عربستان هم با آن تمکن مالی چند باشگاه خوبش را کنار گذاشت. امسال سال بسیار سختی است و این نگرانی وجود دارد.
*مدارک را خود باشگاه‌ها ارایه می‌کنند و تضمین آن هستند. از نظر فنی در آسیا عالی هستیم، اما شرایط مدیریتی ما باعث ایجاد چنین مسایلی می‌شود.
*مدیریت بهداشت کشور هر لحظه صلاح بدانند آمادگی حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را داریم.
*بی‌نظمی‌های زیادی را در تیم‌های فوتبالمان داریم. قرارداد‌های خوبی می‌بندیم و بازیکنان و مربیان خوبی را هم جذب می‌کنیم، اما برخی باشگاه‌ها ورزشگاهشان مشخص نیست یا زنگ لباسشان مشخص نیست.
*کنفرانس مطبوعاتی؟ فصل قبل در این خصوص برخورد خوبی شد. برخی تیم‌ها یک ساعت قبل از شروع مسابقه کارت بازی نداشتند.
*باید برنامه مسابقات خودمان را بر اساس رویداد‌های بین‌المللی فیفا و ای اف سی تدوین کنیم. ممکن است نسبت به فصول قبل فشردگی بیشتری داشته باشد. ان‌شاالله اگر تعطیلات غیر منتظره بابت کرونا و آلودگی هوا نداشته باشیم تلاش می‌کنیم مسابقات را قبل از لیگ قهرمانان به مرحله قابل قبولی برسانیم. اگر چند هفته را هم بعد از لیگ قهرمانان برگزار کنیم مشکلی نیست، اما سعی می‌کنیم قبل از شهریور ماه لیگ را تمام کنیم.
*باید قبل از جام جهانی لیگ را شروع کنیم؛ در غیر اینصورت فصل آینده را از دست خواهیم داد. اگر نیم فصل برسیم به جام جهانی ایده‌آل است. محدودیت داریم و حداقل باید ۷ تا ۸ هفته بین دو فصل به تیم‌ها استراحت بدهیم. باید تا قبل از تیرماه لیگ را تمام کنیم.
*اعتراض گل‌محمدی به عدم برگزاری سوپرجام؟ ما نهایت همکاری را انجام دادیم.
*بهتر بود تغییرات مدیریتی پرسپولیس دیرتر انجام می‌شد.
عدم برگزاری سوپرجام خواسته اسکوچیچ بود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار