توضیحات بهزیستی در مورد مشکلات معلولان برای ثبت نام در سایت تردد بین استانی

مدیر کل توانمند سازی معلولان سازمان بهزیستی کشور گفت:ثبت نام پلاک معلولان در سایت تردد بین شهری به سازمان بهزیستی ارتباطی ندارد.

توضیحات بهزیستی در مورد مشکلات معلولان برای ثبت نام در سایت تردد بین استانی

محمدرضا شهبازی مدیر کل توانمند سازی معلولان سازمان بهزیستی کشور ، در پاسخ به اینکه چرا در سایت ثبت نام دریافت مجوز تردد بین شهری استان تهران (سایت تهران تردد) امکان ثبت نام خودرو‌های پلاک معلولان وجود ندارد؟، اظهار کرد: سامانه تردد و پلاک معلولان دو موضوع متفاوت است، ما برای خودرو‌های پلاک معلولان چنین سایتی نداریم.
وی افزود: سایت تردد درون شهری معلولین و استفاده از وسایل حمل و نقل که توسط شهرداری سرویس ارائه می دهد و خودرو‌هایی برای جابه جایی افراد معلول در نظر گرفته است و معلولان برای استفاده از این امکانات باید در سایت ثبت نام کنند، این امکانات بیشتر برای معلولان ضایعه نخاعی است؛ این سامانه برای تردد بین شهری است.
شهبازی در رابطه با اینکه در دوران کرونا و محدودیت، معلولان برای خروج از تهران باید مجوز داشته باشند و در سایت تهران تردد برای دریافت مجوز تردد بین شهری گزینه ای برای پلاک معلولان وجود ندارد، گفت:این موضوع ارتباطی با بهزیستی ندارد و شهرداری و فرمانداری تهران باید ورود پیدا کنند اما اگر معلول برای خودرو خود پلاک ویژه معلولان می خواهد بهزیستی در خدمت آنها است.
وی در پاسخ به اینکه آیا بهزیستی برای اضافه کردن این گزینه به فرمانداری درخواست داده است یا خیر بیان کرد: خیر، ما چنین برنامه‌ای نداریم و این موضوع ارتباطی با بهزیستی ندارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار