نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳ آبان ۱۴۰۰

قیمت دلار صبح امروز دوشنبه سوم آبان به ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان رسید. سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد و هر گرم طلا ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

نرخ ارز، دلار، سکه، طلا و یورو ۳ آبان ۱۴۰۰

هر گرم طلا ۱۸ عیار ساعت ۱۱ امروز دوشنبه سوم آبان یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان ارزش داشت. سکه امامی با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز شنبه ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورد. همچنین دلار آمریکا با افزایش ۳۰ تومانی ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان فروخته شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز قیمت طلا ۱۸ عیار شنبه قیمت طلا ۱۸ عیار پنجشنبه یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان یک میلیون و ۱۶۴ هزار تومان یک میلیون و ۱۵۷ هزار تومان

قیمت سکه

سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به فروش رسید و رشد ۲۰ هزار تومانی را تجربه کرد. سکه طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰ هزار تومانی ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

قیمت انواع سکه تا ساعت ۱۱

انواع سکه قیمت امروز قیمت شنبه قیمت پنجشنبه سکه امامی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان ۱۱ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان سکه گرمی دو میلیون و ۲۸۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

قیمت ارز در بازار آزاد



دلار آمریکا نخستین خرید و فروش‌های امروز را با رقم ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان آغاز کرد و ۳۰ تومان گران شد. یورو نیز با افزایش ۷۰ تومانی ۳۲ هزار و ۲۷۵ تومان به فروش رسید. با این حال ارزش لیر ترکیه افت پیدا کرد و این اسکناس با کاهش ۴۰ تومانی، دو هزار و ۸۴۰ تومان قیمت خورد.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارز قیمت امروز قیمت شنبه قیمت پنجشنبه دلار ۲۷ هزار و ۶۸۰ تومان ۲۷ هزار و ۶۵۰ تومان ۲۷ هزار و ۴۵۰ تومان یورو ۳۲ هزار و ۲۷۵ تومان ۳۲ هزار و ۲۰۵ تومان ۳۱ هزار و ۹۵۵ تومان لیر دو هزار و ۸۴۰ تومان دو هزار و ۸۸۰ تومان دو هزار و ۹۰۵ تومان

قیمت ارز در صرافی ملی

قیمت دلار در صرافی ملی امروز با رشد ۱۰۰ تومانی به ۲۶ هزار و ۸۹۱ تومان رسید. یورو نیز با افزایش ۱۰۱ تومانی ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان عرضه شد.

قیمت ارز در بازار آزاد تا ساعت ۱۱

ارز قیمت امروز قیمت شنبه دلار ۲۶ هزار و ۸۹۱ تومان ۲۶ هزار و ۷۹۱ تومان یورو ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان ۳۱ هزار و هفت تومان
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار