صادقیانی: در بازی با ارومیه، کاظمی تفاوت‌ها را ایجاد کرد

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: در هفته اول بازی‌های خیلی نزدیکی را شاهد بودیم و این نشان می‌دهد که تیم‌ها خوب و باکیفیت هستند

صادقیانی: در بازی با ارومیه، کاظمی تفاوت‌ها را ایجاد کرد
آرش صادقیانی در گفت‌وگو با میزان، درباره هفته نخست لیگ برتر والیبال و سطح کیفی تیم‌ها اظهار داشت: در هفته اول بازی‌های خیلی نزدیکی را شاهد بودیم که این نشان می‌دهد تیم‌ها خوب و باکیفیت هستند و می‌توان گفت در این فصل تیم ضعیف نداریم.
سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان درخصوص عملکرد قابل توجه تیمش مقابل تیم پرستاره شهرداری ارومیه، گفت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و با اینکه در ست نخست ۱۰ بر ۵ عقب بودیم، اما در نهایت موفق به پیروزی شدیم. در ۳ گیم بعدی هم صابر کاظمی بود که تفاوت‌ها را ایجاد کرد و نقش بسیار مهمی در پیروزی شهرداری ارومیه داشت. در یکی از ست‌ها ۱۲ بر ۸ و در ست دیگر ۲۲ بر ۱۸ از ارومیه پیش بودیم، اما زمانی که کاظمی به خط سرویس رفت با سرویس‌های مهارنشدنی خود نتیجه را به سود ارومیه تغییر داد.
وی افزود: در بازی با ارومیه بازیکنانم بسیار جنگنده بازی کردند و با اینکه تیم ارومیه نایب قهرمان فصل قبل بود و از شانس‌های قهرمانی در این فصل است، اما توانستیم نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم. متاسفانه در جریان بازی ۲ بازیکن ما دچار مصدومیت شد و همین شرایط را بدتر کرد. رادین احمدی که سرعتی‌زن تیم است از ناحیه مچ آسیب دید و ابولفضل قلی‌پور که در پست لیبرو بازی می‌کند از ناحیه سر و گردن مصدوم شد.
صادقیانی در مورد دیدار امروز مقابل فولاد سیرجان اظهار کرد: سیرجان هم تیم خوبی است و هرچند نسبت به تیم به فصل قبل خود تغییراتی داشته، اما بازیکنان جایگزین خوبی جذب کرده‌اند و باز هم تیم قابل احترامی دارند. کادر فنی این تیم هم کارکشته و والیبال بلد است و فکر می‌کنم بازی خوبی را ببینیم. در هر بازی انگیزه ما فقط کسب پیروزی است.
وی درباره شرایط سالن شهر مریوان گفت: سالن مریوان شرایط خوبی دارد و از نظر وسعت و همچنین کفپوش شرایط استانداردی دارد. در ۵ سالی که از تیم‌های مختلف میزبانی کرده‌ایم همواره تیم‌های مهمان و ناظران فدراسیون از شرایط راضی بودند. تماشاگران مریوانی هم بسیار خونگرم و مودب هستند و امیدوارم با ریشه‌کن شدن کرونا شاهد بازگشت تماشاگران باشیم.
صادقیانی در پایان با اشاره به مصدومان پرتعداد تیمش گفت: در حال حاضر ۴ مصدوم در ابتدای فصل داریم که کمی شرایطمان را سخت کرده است. کمال قریشی که یکی از بهترین بازیکنانمان است را در بازی‌های تدارکاتی در تهران که از ناحیه آشیل پا مصدوم شد، از دست دادیم و اصغر نجفی از ۲ هفته قبل دچار مشکل زانو شده بود و اکنون روند درمانی خود را طی می‌کند. ۲ بازیکن هم در بازی قبلی مصدوم شده بودند که امیدوارم هر چه زودتر تمامی بازیکنان بهبود پیدا کنند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار