پیش بینی بارش برف و باران از روز دوشنبه در اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلام اینکه از روز دوشنبه این هفته با ورود امواج ناپایدار، هوای شهر اصفهان سالم خواهد شد، گفت: از روز دوشنبه تا اواخر روز سه‌شنبه با فعالیت سامانه بارشی در استان، بارش برف و باران در اصفهان و مناطق غربی و شمالی استان پیش‌بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار تا اواخر روز یکشنبه در استان اصفهان است. بر این اساس در اکثر مناطق استان آسمان به‌صورت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و در مناطق مرکزی و صنعتی نیز شرایط برای غبار محلی و افزایش آلاینده‌های جوی تا مرز ناسالم برای گروه‌های حساس مهیاست.
کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان با اشاره به اینکه دمای هوای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا دو درجه سانتی گراد افزایش خواهد داشت، افزود: دمای شهر اصفهان در این مدت با بیشینه ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.
به گفته عزتیان طی این مدت سردترین نقطه استان بوئین و میاندشت با بیشینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای منهای ۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود. گرم‌ترین نقطه استان هم چوپانان با بیشینه دمای ۱۹ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای ۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
این کارشناس پیش‌بینی هوا با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت آینده بارشی در استان نداریم ولی از روز دوشنبه بارش‌ها در سطح استان شروع می‌شود، افزود: بارش‌ها تا روز سه‌شنبه در استان و شهر اصفهان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شرایط هوا ناسالم برای گروه‌های حساس است و از روز یکشنبه میزان آلایندگی‌ها کمی افزایش می‌یابد، اما از بعدازظهر یکشنبه کیفیت هوا بهبود می‌یابد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار