مسعود جمالی رئیس انجمن مدیران صنایع استان اصفهان شد

شانزدهمین دوره انتخابات هبه گزارش روابط عمومی انجمن مدیران صنایع استان اصفهان، در این انتخابات مسعود جمالی، علیرضا بینا، سید محمد سجادی‌فر، محمدرضا گل‌احمد و عزیزالله بنی‌هاشمی به عنوان هیئت رئیسه انجمن انتخاب شدند. بر اساس این رای‌گیری، مسعود جمالی به عنوان رئیس، علیرضا بینا به عنوان نایب‌رئیس و سیدمحمد سجادی‌فر به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.یئت رئیسه انجمن مدیران صنایع استان اصفهان برگزار و هیئت رئیسه این تشکل اقتصادی معرفی شدند.

مسعود جمالی رئیس انجمن مدیران صنایع استان اصفهان شد

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیران صنایع استان اصفهان، در این انتخابات مسعود جمالی، علیرضا بینا، سید محمد سجادی‌فر، محمدرضا گل‌احمد و عزیزالله بنی‌هاشمی به عنوان هیئت رئیسه انجمن انتخاب شدند. بر اساس این رای‌گیری، مسعود جمالی به عنوان رئیس، علیرضا بینا به عنوان نایب ‌ رئیس و سیدمحمد سجادی‌فر به عنوان خزانه‌دار معرفی شدند.

مسعود جمالی ۴۵ ساله دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت طناب نقش‌جهان سپاهان است.

عضویت در هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران، فعالیت به عنوان عضو هیئت موسس و هیئت مدیره انجمن پلاستیک و پلیمر استان اصفهان و عضویت در هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و کویت را در کارنامه خود ثبت کرده است.

انجمن مدیران صنایع استان اصفهان از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرده و با حضور مدیران واحدهای صنعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار