بارش برف و باران در اصفهان ادامه دارد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پیش بینی مه‌آلودگی، افت شش درجه ای دمای هوا و اختلال در تردد و لغزندگی جاده ها به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان، گفت:بارش برف و باران را طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

بارش برف و باران در اصفهان ادامه دارد

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با ایمنا با اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی قوی در استان تا روز یکشنبه، اظهار کرد: بارش برف و باران را طی ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه شدت فعالیت این سامانه در مناطق غرب و جنوب استان است، افزود: مه‌آلودگی، افت دما، اختلال در تردد و لغزندگی جاده ها به‌ویژه در نیمه غربی و جنوبی استان پیش بینی می شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان، گفت: بیشترین بارش‌ها از چادگان با میانگین ۱۸.۴ میلی‌متر ( پنج سانتی‌متر ارتفاع برف)، فریدونشهر با میانگین ۱۷.۶ میلی‌متر ( ۱۷ سانتی‌متر برف)، داران با میانگین ۱۴.۶ میلی‌متر ( ۱۰ سانتی‌متر برف)، مبارکه با میانگین ۱۱ میلی‌متر، زرین‌شهر با میانگین ۱۰.۱ میلی‌متر، علویجه و گلپایگان با میانگین ۷.۴ میلی‌متر، بویین میاندشت با میانگین ۶.۴ میلی‌متر و کلانشهر اصفهان ۴.۴ میلی‌متر گزارش شده است.

عزتیان با بیان اینکه بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین سه تا شش درجه کاهش خواهد داشت، ادامه داد: چوپانان با دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و خوانسار با دمای چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار