تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های مطرح دنیا در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: یک تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ۴ تیم مطرح دنیا آذرماه امسال به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور تیم‌های مطرح دنیا در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به دعوت فدراسیون فوتبال ایران یک تورنمنت چهارجانبه فوتسال در آذرماه امسال با حضور چهار تیم مطرح دنیا به میزبانی شهر اصفهان برگزار می‌شود.
عباس ترابیان، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره دلایل میزبانی اصفهان در این تورنمنت، اظهار داشت: در مرحله اول با توجه به بعد بین‌المللی مسابقات و صاحب‌نام بودن تیم‌ها قرار بود این تورنمنت در تهران برگزار شود اما تهران دارای مشکلاتی از قبیل مشکلات سخت‌افزاری در حوزه فوتسال است.
وی تصریح کرد: اما اصفهان از لحاظ امکانات سخت‌افزاری برای برگزاری مسابقات فوتسال بسیار مناسب است و در این امر کمک قابل توجه به کشور می‌کند. همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و هیئت فوتبال این استان همکاری بسیار مناسبی را داشته‌اند که این امر نیز بر سهولت کارها می‌افزاید.
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی به راه دسترسی مناسب شهر اصفهان از فرودگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: هتل‌هایی که در شهر اصفهان برای میزبانی از تیم‌ها در نظر گرفته شده از نظر AFC و FIFA قابل قبول است و فاصله هتل‌ها تا فرودگاه زیاد نیست و به همین دلایل شهر اصفهان برای برگزاری این‌گونه مسابقات بسیار مناسب است.
وی با بیان این‌که قصد داریم این دوره از رقابت‌ها را با 4 تیم اول رنکینگ فیفا برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: حضور تیم‌های ایران، روسیه و آرژانتین در این دوره از رقابت‌ها قطعی است اما کشور پرتغال به دلیل برگزاری لیگ داخلی این کشور دارای مشکلاتی است که اگر مشکل این تیم حل نشد، تیم هم‌تراز دیگری را از اروپا و یا آمریکای جنوبی جایگزین این تیم خواهیم کرد.
ترابیان درباره محل برگزاری این دوره از رقابت‌ها در شهر اصفهان، بیان کرد: تا کنون تصمیمی در این مورد گرفته نشده اما 2 سالن 25 آبان ورزشگاه نقش‌جهان و سالن پیروزی از استاندارهای کافی برخوردارند و مشکلی خاصی برای میزبانی این رقابت‎ها ندارد.
به گزارش تسنیم، این تورنمنت چهارجانبه قرار است اواسط آذرماه به میزبانی اصفهان برگزار شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار