نوری: هواداران استقلال چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم از هفته ششم به بعد کل تیم و به خصوص بازیکنان خارجی هماهنگ‌تر شوند.

نوری:  هواداران استقلال چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند
محمد نوری در گفت‌وگو با میزان، درباره برگزاری مراسم هم‌فکری و هم‌اندیشی پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: پس از سال‌ها مراسم خوبی در شأن باشگاه استقلال برگزار شد و تقریباً بیشتر پیشکسوتان استقلال در این مراسم حضور داشتند. خیلی خوب است هر چند وقت یکبار با برگزاری چنین برنامه‌هایی، دیدار‌ها تازه شود.
وی افزود: خیلی از پیشکسوتان شاید به پول احتیاج نداشته باشند و نیازمند توجه هستند که برگزاری چنین مراسماتی می‌تواند در تزریق آرامش به تیم کمک کند. دوست داشتم مجیدی هم در مراسم حضور پیدا می‌کرد تا به پیشکسوتان نزدیک‌تر می‌شد. امیدواریم در جلسات بعدی مجیدی هم حضور پیدا کرده و با پیکسوتان باشگاه تعامل کند.
پیشکسوت استقلال درخصوص شرایط این تیم در هفته‌های آغازین لیگ خاطرنشان کرد: باتوجه به تغییرات مدیریتی و حضور آجورلو، خیلی از دغدغه‌های بازیکنان و کادرفنی برطرف شده تا با خیال راحت‌تر لیگ را ادامه دهند. از طرفی مجیدی هم نسبت به گذشته پخته‌تر شده است. فکر می‌کنم از هفته ششم به بعد کل تیم و به خصوص بازیکنان خارجی هماهنگ‌تر شوند.
نوری در پایان گفت: نفرات جدید هم بازیکنان خوبی هستند. استقلال تا اینجا امتیاز خوبی هم جمع کرده است و این فصل هواداران چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار