قدردانی از شهرداری در قبال کمک به آزادی زندانیان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از برنامه های خوب در ایام ماه مبارک رمضان برنامه «یک شهر ضیافت» است که از شهرداری برای آزادی زندانیان در این برنامه تشکر می کنم.

قدردانی از شهرداری در قبال کمک به آزادی زندانیان

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی صبح امروز در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با اشاره به حضور منتخبان شورای دوره پنجم در جلسه علنی این هفته شورا اظهار کرد: برای منتخبان دوره پنجم شورای شهر اصفهان که امروز در این جلسه حاضر هستند توفیق روز افزون را از خداوند متعال درخواست می کنم.

وی در ادامه ضمن تبریک سالروز میلاد کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ایتام ابراز کرد: تا به امروز با الهام از آموزه های دینی و فرهنگ غنی اسلام و مذهب تشیع و سیره امام حسن مجتبی (ع) اقدامات خوبی در حوزه اکرام و دستگیری از مستمندان انجام شده است.

وی بیان کرد: این به این دلیل است که مردم ما از اسوه ای به نام امام حسن مجتبی(ع) پیروی می کنند و ایشان بارها اموال خود را در راه خدا بخشش کرده اند.

رئیس شورای شهر اصفهان اضافه کرد: به لطف خدا در سالهای متمادی سفره های کرم و توزیع نان رایگان در شهر و کشور ما برپا بوده است که این کار باعث برکت سفره های مردم است و از دست اندرکاران در این زمینه تشکر می کنم.

امینی با اشاره به برنامه خوب تلویزیونی «یک شهر ضیافت» که با همکاری شهرداری و شورای شهر اصفهان، دادگستری اصفهان، ستاد دیه کشور و صدا وسیما برگزار می شود گفت: این برنامه به منظور آزادی زندانیان بی گناه برگزار می شود تا این افراد بتوانند به کانون گرم خانواده برگردند.

وی اذعان کرد: از شهرداری اصفهان به جهت حمایتی که از این برنامه و کمک به آزادی زندانیان انجام می کند تشکر و قدردانی می کنم.

امینی اضافه کرد: در راستای اشتغالزایی زندانیان آزاد شده؛ برخی از شهرداری های مناطق اصفهان اقداماتی انجام داده اند و از این افراد هم تشکر و قدردانی می کنم و امیدواریم که این برنامه ها در سالهای بعدی هم ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به در پیش رو بودن لیالی قدر گفت: این شب ها بنا بر روایات بهتر از هزاران شب است و امیدواریم بهترین ها در این شب ها برای مردم رقم بخورد.

رئیس شورای شهر اصفهان با اشاره به سالروز ضربت خوردن امام علی (ع) اضافه کرد: فخر دنیا توسط شقی ترین افراد از دنیا رفتند و شهادت این امام همام را به مردم تسلیت عرض می کنم، امیدواریم که سیره این امام بهترین الگو و سرمشق برای ما باشد.

امینی با اشاره به حوادث خونبار 17 خرداد در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام(ره) اظهار کرد: این حادثه نامیمون ناشی از تفکرات سلفی است که اقدامات آنها دامان بشر را گرفته است.

وی با اشاره به پیروزی مدافعان حرم در مناطق جنگی اضافه کرد: چند روز قبل اخباری از پیروزی های مدافعان حرم در شهر های اشغالی توسط نیروهای تکفیری به گوش رسید و امیدواریم این پیروزی ها ادامه داشته باشد و این نیروها ریشه کن شوند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار