سپاهان اصفهان بر پیکان تهران غلبه کرد

تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان عصر جمعه با نتیجه ۲ بر صفر پیکان تهران را شکست داد.

به گزارش ایرنا،دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پیکان تهران از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و تیم میزبان توانست این دیدار را با نتیجه ۲ بر صفر پیروز به نفع خود تمام کند.
این دیدار را بازیکنان سپاهان هجومی آغاز کردند و چندین موقعیت خوب گلزنی پیدا کردند که بر اثر بی‌دقتی بازیکنان از بین رفت ؛ تیم پیکان نیز که چشم به ضد حملات دوخته بود نتوانست از فرصت‌های خود بهره ببرد تا اینکه در دقیقه ۲۱ تیم سپاهان در یکی از حملات خود توسط کی‌روش استنلی صاحب ضربه پنالتی شد و گئورگی گولسیانی بازیکن گرجستانی آن را تبدیل به گل کرد.
تیم میهمان که برای جبران گل تلاش زیادی کرد ناموفق بود، ولی باز این سپاهانی بودند که توانستند با ضربه از راه دور امید نورافکن در دقیقه ۴۷ به گل برسند.
پیکان نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و حتی دردقیقه ۶۴ توسط جلال‌الدین علی‌محمدی شوت محکمی را راهی دروازه سپاهان کرد که با اختلاف اندکی به بیرون رفت.
باوجود تلاش ۲ تیم برای گلزنی این دیدار به سود سپاهان به پایان رسید تا این تیم تا قبل از بازی استقلال و با یک دیدار کمتر با ۲۸ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور قرار بگیرد.
تیم پیکان تهران نیز با این شکست همچنان با ۱۳ امتیاز در رده یازدهم لیگ برترفوتبال کشور قرار دارد.
در این دیدار تیم فولاد مبارکه سپاهان با هدایت امیر قلعه نویی در این دیدار پیام نیازمند، شایان مصلح تعویض دقیقه ۸۳ سعید آقایی، رضا میرزایی تعویض دقیقه ۵۷ با محمد ایرانپوریان، گئورگی گولسیانی، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی کیانی، امید نورافکن، ولادیمیر کومان، محمدرضا حسینی تعویض دقیقه ۶۹ علی قربانی، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی به میدان رفت.
همچنین برای تیم پیکان نیز با سرمربی‌گری حسین فرکی، وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، سید محمد ستاری، حسین پورامینی، امیرحسین کریمی، سعید واسعی تعویض دقیقه ۶۰ جابر انصاری، جلال‌الدین علی‌محمدی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو بازی کردند.
این دیدار را سیدرضا مهدوی با کمک های محمدرضا ابوالفضلی ، سیدیعقوب حجتی قضاوت کردند.
عبدالنبی پورخلف و امیرسامان سلطانی کمک داوران اضافی این دیدار بودند و امیررضا آشور ماهانی داورچهارم، و حاتم بک پورناظر این بازی بود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار