حذف تصویر از پست آلبومی، قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت حذف یکی از تصاویر پست‌های آلبومی است.

از سال ۲۰۱۷ اینستاگرام به کاربران اجازه داده تا حداکثر ۱۰ عکس و ویدئو را در یک پست قرار داده و منتشر کنند. اما به تازگی، این شرکت راهی برای حذف یک تصویر یا ویدئو از پست را به این پلتفرم اضافه کرده است. آدام موسری، رئیس اینستاگرام، توضیح داد که این ویژگی جدید چگونه کار می‌کند.

براساس گزارش‌ها، کاربران می‌توانند با ضربه زدن روی نماد سه نقطه و سپس دکمه ویرایش ، پست‎ها را ویرایش کنند.پس از آن می‌توان روی تصویر یا ویدئو که می‌خواهند ضربه زده و سپس آن را حذف کنند. به گفته موسری، این ویژگی در حال حاضر تنها در iOS در دسترس است و به زودی برای اندروید نیز عرضه می‌شود. او همچنین اعتراف کرد که این قابلیت باید زودتر به اینستاگرام اضافه می‌شد.
قابلیت جدید اینستاگرام
کاربران آمریکا به چند ویژگی جدید دیگری نیز دسترسی دارند. یکی از این ویژگی‌ها "Rage Shake" نام دارد و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد. اگر کاربری در استفاده از اینستاگرام با مشکل رو به رو شده، می‌تواند با تکان دادن گوشی خودش مشکلات برنامه را گزارش کند. موسری در این رابطه گفت که این ویژگی جدید به مدیران اینستاگرام کمک می‌کند تا اشکالات خاصی را که باید برطرف شود را اولویت بندی کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار