پورقاز: با رباط پاره دوبار سر زدم

عزت پورقاز می گوید برای بازگشت به ترکیب سپاهان لحظه شماری می کند.

پارگى رباط صلیبى بدترین نوع مصدومیت براى یک فوتبالیست است؛ پورقاز که پیش از این تجربه شکستگى مهره و از دست دادن رویاى جام جهانى را تجربه کرده بود، این بار در روزهاى اوج خود در سپاهان و عملکرد دفاعى فوق العاده تیم، در بازى با نساجى دچار پارگى رباط صلیبى شد تا بار دیگر ماه ها خانه نشین شود.همین موضوع سبب شد به سراغ این مدافع اهل بندرترکمن سپاهان برویم و با او هم صحبت شویم.
گفت و گوى عزت الله پورقاز را با ورزش سه در ادامه می خوانید.
• این مصدومیت چطور رخ داد؟
فکر می کنم حدود دقیقه ٩٠ بازى با نساجى بود که بین دو بازیکن نساجى بلند شدم تا سر بزنم و با برخورد به یکى از آن ها در حین فرود زانوى چپم پیچ خورد؛ همان موقع صدایش را هم شنیدم.
با این حال به بازى ادامه دادى و تعویض نشدی.
بله تیم در شرایطى بود که نمی توانستم زمین را ترک کنم و فکر می کنم دو بار هم پریدم و موفق هم بودم و سر زدم.
از شرایط الآن خودت صحبت کن.
با قسمت و تقدیر نمی توانم بجنگم. همچنان با انگیزه به بازگشت دوباره فکر می کنم. فعلا روزى دو نوبت زیر نظر دکتر صدیقى فیزیوتراپى می کنم تا آماده عمل جراحى بشوم. حدود دو هفته دیگر جراحى می کنم . همینجا از همه هواداران و هم تیمى هایم و کادرفنى و به خصوص آقاى قلعه نویى که لطف زیادى به من داشتند سپاسگذارم. واقعا من را شرمنده کردند، امیدوارم بتوانم بازگردم و جواب لطف و محبت هایشان را بدهم.
شرایط سپاهان را امسال چطور می بینی؟
مطمئنا امسال مدعى اصلى قهرمانى هستیم. آقاى قلعه نویى کارش را بلد است و نیاز به تعریف کسى ندارد افتخارات وى نشان دهنده همین موضوع است. سال گذشته هم خیلى بدشانسى آوردیم. خیلى امیدوار بودم بیشتر در قهرمانى سپاهان سهیم باشم و در مسابقات آسیایى به میدان بروم اما قسمت نبود. امروز اما وظیفه خودم می دانم در ورزشگاه کنار هم تیمى هایم باشم. از همه سپاهانی ها می خواهم هم در این بازی و هم در بازى های باقی مانده کنار تیمشان باشند. واقعا حضور آن ها انگیزه خاصى به بازیکنان می دهد.
فکر می کنى جاى خالى تو در خط دفاعى حس شود؟
محمدرضا مهدى زاده دوست خوبم الآن در پست من بازى می کند که مطمئنا از بهترین و آینده دارترین بازیکنان ایران است. او تا همین حالا هم عملکرد فوق العاده اى داشته و مطمئنا می تواند حرف هاى زیادى براى گفتن داشته باشد و جاى نگرانى نیست.
حرف پایانى؟
در آخر ضمن تشکر دوباره از کسانی که جویای حالم بودند، باید بگویم بازی با پیراهن سپاهان مهمترین اتفاق زندگیم بوده است. شکستگی مهره کمر، دو فصل پیش و حالا هم مصدومیت زانو با پیراهن سپاهان برایم اتفاق افتاد با این حال همیشه برای بازگشت مصمم بوده ام. در این بین نحوه برخورد مردم اصفهان و سپاهانی ها عزم من رو چند برابر کرد تا برای بازی دوباره با پیراهن سپاهان لحظه شماری کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار