اطلاعیه تعطیلی مدارس اصفهان شنبه 30 آذر 98+ جزییات

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: مهدهای کودک و پیش دبستانی‌های اصفهان و ۱۲ شهر استان به دلیل تداوم شرایط آلاینده ها در اصفهان تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در جلسه امشب کارگروه شرایط اضطرار الودگی هوا گفت: دوره های ابتدایی. پیش دبستانی و مهدهای کودک مناطق ششگانه آموزش و پرورش اصفهان، زرین شهر، باغبهادران، فولادشهر ، فلاورجان، پیربکران، مبارکه، شاهین شهر، برخوار، خمینی شهر، نجف آباد و کاشان فردا شنبه تعطیل اعلام می شود .
شیشه فروش در این جلسه با بیان اینکه توزیع مستمر سوخت یورو 4 تا پایان هفته گفت: نیروگاه های تولید برق و صنایع هم با گاز فعالیت می کنند .
وی افزود: اعمال قانون برای خودروهای فاقد معاینه فنی و تشدید نظارت بر طرح زوج و فرد، اجرای طرح ترافیکی در مناطقی که آلودگی هوای بیشتری دارد و اطلاع رسانی از رسانه، رفع نقص موتورخانه های دستگاه های اجرایی ، تقویت حمل و نقل استاندارد شهری و دستگاه های دولتی و غیردولتی، جلوگیری از سوزاندن خار و خاشاک و توقف فعالیت 360 کوره آجر پزی در این هفته از جمله اقدامات دستگاه های مختلف در هفته پیش رو است.
منصور شیشه فروش گفت: همه دستگاه های اداری سفرهای غیرضروری و جلسات برون اداری خود را لغو کرده و کارمندان هم از سرویس های اداری استفاده کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه بررسی های هواشناسی نشان میدهد میزان غلظت آلاینده ها از فردا بالا میرود و اوج آلایندگی در روز یکشنبه است افزود: بنا به گزارش اداره کل هواشناسی استان فردا و پس فردا میزان پایداری هوا بیشتر است که باعث انباشت آلاینده ها می شود.
وی افزود: بنابر اعلام پلیس راهوراستان از فردا شنبه تمام دوربین های ترافیکی سطح شهر برای خودرو های فاقد معاینه فنی جریمه صادر می کند.

وضعیت تعطیلی مدارس یکشنبه 1 دی در اصفهان

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار