آموزش اکستنشن مو با رینگ

در این بخش از آرایش مو مجله آرگا آموزش تصویری اکستنشن مو با رینگ و ریمو کردن اکستنشن موها و نکاتی برای مراقبت از اکستنشن موها را در اختیار شما همراهان عزیز و همیشگی قرار خواهیم داد.

اغلب خانم ها تمایل دارند موهایی بلند و پرپشت داشته باشند و اگر شما نیز از این دسته از خانم ها می باشید ولی به هر دلیلی مجبور شده اید موهای خود را کوتاه نمایید یا موهایی کم پشت دارید می توانید به کمک اکستنشن مو با رینگ رشته هایی از مو را که همرنگ با موی طبیعی تان هستند را به موهای خود اضافه نمایید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل کنید.

آموزش اکستنشن مو با رینگ

توجه داشته باشید که اکستنشن مو ها باید به گونه ای انجام شود که موهایتان طبیعی به نظر برسد و علاوه بر این هیچ آسیبی به موهای اصلی شما وارد نشود بنابراین بهتر است برای انجام این کار به فردی متخصص و باتجربه کافی مراجعه نمایید.
اکستنشن مو به کمک رینگ

مراحل اکستنشن مو

اکستنشن مو با رینگ در طی مراحلی نسبتا دشوار انجام شود و علاوه بر این باید برای انجام این کار ترفندهایی را مد نظر داشته باشید. مراحل اکشتنشن مو عبارتند از :
وسایل لازم برای اکستنشن مو سر با رینگ


۱. ارزیابی موی مشتری برای اکستنشن
ابتدا باید مطمئن شوید که مشتری تان در پوست سرش مشکلاتی را ندارد زیرا وجود هر مشکلی در پوست سر می تواند روی اکستنشن تاثیرگذار باشد. مشکلاتی نظیر پسوریازیس یا صدفک سر باعث می شوند تا اکستنشن موها سریع شل یا خراب شود.
بعد از بررسی موها و پوست سر به رنگ ساقه موی مشتری توجه کنید و رنگ موی مصنوعی را با توجه به رنگ ساقه موی طبیعی انتخاب نمایید.
ارزیابی موی مشتری برای اکشتنشن
۲. آماده سازی موها
در این مرحله باید موها را به کمک شامپو و نرم کننده بشویید.
۳. تقسیم بندی موها
موها را به ۴ قسمت مساوی تقسیم نمایید. برای این کار باید از قسمت بالای سر فرقی از یک گوش تا گوش دیگر را باز کنید و در ناحیه پشت سر نیز فرق دیگری را از گوش به گردن باز نمایید سپس در قسمت جلوی سر نیز فرق وسط باز کنید.
فرق ها و خط تقسیم موها باید پیچ و تاب نداشته باشند و قسمت هایی از مو را هم که روی آن ها کار نمی کنید را به کمک گیره یا کلیپس ببندید.
تقسیم بندی مو برای اکستنشن با رینگ
۴. نصب مو به موهای اصلی

برای نصب موها به پشت سر باید از ۴ سانتی متر بالای گردن و به فاصله دو سانت از فرق سر شروع نمایید سپس یک دسته ۱*۱ سانتی متری از موها را جدا نمایید و موها را درون قلاب قرار بدهید و به کمک قلاب موها را درون حلقه یا رینگ ببرید و به فاصله ۱ سانت از ریشه اکستنشن را نصب نمایید و با انبر دست اکستنشن موها را محکم نمایید.
توجه داشته باشید که در قسمت های کم پشت مو باید از رینگ بلند و باریک استفاده نمایید و تمام مراحل ذکر شده را به فاصله یک سانت از دسته موی قبلی برای دسته بعدی موهایتان تکرار نمایید همچنین دسته موهای بعدی را موازی با قبلی و به فاصله یک سانتی متر بالای آن ها نصب نمایید و در نهایت تا ۶ ردیف افقی دیگر می توانید پیش بروید و به روش آجری اکستنشن موها را نصب نمایید.
نصب اکستنشن مو با رینگ
برای موهای قسمت کناری و وسط سر باید از ۲ سانت بالای گوش فرقی را ایجاد نمایید و برای نصب اکستنشن آجری در این قسمت باید رشته جدید مو را درست بین دو رشته قبلی که در ردیف پایین نصب شده است قرار بدهید و به همان روش آجری می توانید تا قسمت جلویی سر اکستنشن ها را ادامه بدهید و مراحل ذکر شده را روی ۳ ردیف موازی از موها تکرار نمایید و در هر مرحله نیز از تمیز بودن خط موازی و چینش آجری اکستنشن ها مطمئن شوید.
نصب اکستنشن مو به قسمت کناری و وسط موها به کمک رینگ
۵. نصب لایه های بالایی تقسیم بندی موها
در این مرحله باید تقسیم بندی را در قسمت وسط سر ایجاد نمایید و یک خط مورب از ناحیه شقیقه تا جایی که گردی سر شروع می شود باز نمایید و مراحل قبلی را که برای نصب اکستنشن ذکر کرده ایم تا دو سانتی متری گیج کاه تکرار نمایید.
آموزش مرحله به مرحله اکستنشن مو با رینگ
۶. ادغام کردن اکتنشن با موی طبیعی
اگر اکستنشن از موهای طبیعی شما بلندتر می باشد بهتر است آن را به صورت لایه لایه کوتاه نمایید تا با موهای طبیعی ادغام شود و ظاهر موهای شما طبیعی تر به نظر برسد. در قسمت جلویی سر نیز می توانید موها را به شکل سوزنی کوتاه نمایید و در قسمت پشت سر نیز به کمک تکنیک خرد کردن مو گوشه های اضافه مو را حذف نمایید.
مراحل ساده برای اکستنشن مو با رینگ
۷. حالت دادن به موی اکستنشن شده
برای حالت دادن موی اکستنشن شده می توایند از دستگاه فر استفاده نمایید که در این صورت باید روی قسمت افقی موها این کار را انجام بدهید سپس موها را به زیر بخش های مستطیلی شکل تقسیم بندی نمایید و موها را به سمت بالا بیاورید و مطمئن شوید که اکستنشن ها به صورت کامل در موها محو شده اند.
موی اکستنشن شده
۸. ریمو کردن اکستنشن موها
برای ریمو کردن اکستنشن موها می توانید از انبر دست استفاده نمایید و به کمک انبر دست باید دو سر حلقه ها را فشار بدهید تا اکستنشن ها باز شوند.
ریمو کردن اکشتنسن مو با رینگ

نکات طلایی برای اکستشن موها

۱.قبل از اکستنشن کردن موها باید آن ها را بشویید سپس موها و پوست سر را خشک نمایید.
۲. توجه داشته باشید که موهای شما باید ۷ تا ۱۰ سانت بلندتر از اکستنشن باشد تا رینگ و اکستنشن به خوبی روی موهایتان قرار بگیرند.
۳. بعد از اکستنشن موها باید برای شستن آن ها ابتدا موهایتان را به آرامی شانه بزنید و به این نکته نیز توجه داشته باشید که به مدت ۵ روز بعد از اکستنشن موها نباید استحمام کنید تا از آسیب دیدن رینگ و بافت مو جلوگیری شود.
۴. در زمان شستن موها از آب ولرم استفاده نمایید و موهایتان را به آرامش مالش بدهید و چنگ نزنید و برای تقویت موها از موادی که حاوی روغن و نرم کننده طبیعی هستند استفاده نمایید.
مدل اکستنشن مو با رینگ
۵. اگر در روزهای اول دچار خارش در ناحیه پوست سر شدید می توانید به کمک اسپری مرطوب کننده این مشکل را رفع کنید.
۶. موهایتان را به کمک برس نرم و به آرامی می توانید شانه بزنید.
۷. در زمان خوابیدن باید موها را به سمت بالا ببرید زیرا اگر موهایتان نامرتب باشند به یکدیگر گره می خورند و در نهایت نیز رینگ ها باز می شوند.
۸. برای رنگ کردن موی اکستنشن شده باید نکاتی را رعایت کنید و بهتر است موهای اکستنشن شده را خودتان رنگ نزنید.
۹. برای حالت دادن به موی اکستنشن شده از تافت و سایر حالت دهنده ها که حاوی مواد سیلیکونی هستند استفاده نکنید زیرا این مواد باعث آسیب رساندن به اکستنشن موها می شوند.
مدل اکشتنشن موی زنانه و دخترانه
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار