جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا برای تعطیلی مدارس اصفهان تشکیل می شود؟

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان از تشکیل جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا با حضور مسئولان ذی ربط در استانداری اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با ایمنا با بیان اینکه امروز اقدامات صورت گرفته در خصوص کاهش حجم آلاینده‌ها در شهر اصفهان تاثیرگذار بوده است، اظهار کرد: تصمیم برای تعطیلی برخی از مقاطع تحصیلی و کاهش تردد خودروها، مدیریت فعالیت ۳۶۰ کوره آجرپزی و تامین سوخت مورد نیاز برای فعالیت صنایع از اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی ممانعت از برگزاری جلسات در روزهای آلوده و به ویژه در مراکز جمعیتی و کاهش دمای منازل مسکونی و ادارات را نیز از دیگر اقدامات در دستور کار برای کاهش آلاینده‌ها دانست و گفت: همه این اقدامات باعث شد تا حجم آلاینده‌ها در اصفهان مدیریت شود و شاخص‌ها هوای ناسالم برای گروه های حساس را نشان دهد.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه امروز نیز جلسه شرایط اضطرار آلودگی هوا در مدیریت بحران استانداری اصفهان تشکیل خواهد شد، اضافه کرد: هواشناسی، محیط زیست و مرکز بهداشت پایش لحظه‌ای حجم آلاینده‌ها را در دستور کار دارند و تصمیم گیری در خصوص فعالیت مدارس برای فردابر اساس نتایج به دست آمده توسط این پایش‌ها اتخاذ می‌شود.

این جلسه ساعت 18 برگزار خواهد شد و نتایج آن در اصفهان امروز اطلاع رسانی می شود.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار