اطلاعیه تعطیلی تمامی مقاطع تحصیلی مدارس در اصفهان و شهرستان ها فردا یکشنبه ۱ دی

با تداوم شرایط آلودگی هوا، فردا  تمام مقاطع تحصیلی مدارس اصفهان و برخی از شهرستان های استان تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان گفت : عصر امروز کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا با توجه به استمرار پایداری نسبی هوا و مهیا شدن انباشت آلاینده‌های جوی تشکیل شد.منصور شیشه فروش افزود : در این کارگروه برای مدیریت وکنترل افزایش آلاینده ها اعلام شد ، فردا یکم دی مهدهای کودک و پیش دبستانی و تمامی مقاطع تحصیلی نواحی شش گانه شهر اصفهان و مناطق آموزش و پرورش ،مبارکه،خمینی شهر و شاهین شهر،برخوار،زرین شهر ،فولاد شهر،فلاورجان،پیربکران، نجف آباد تعطیل است.
وی افزود: همچنین در کاشان و اران و بیدگل مهدهای کودک و مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان فردا تعطیل خواهد بود.

شیشه فروش با بیان اینکه امروز محدودیت ترافیکی در میدان احمد آباد برای کاهش آلاینده ها اعمال شد گفت: در این نشست بر طرح زوج و فرد از درب منزل تاکید شد .
شیشه فروش افزود: استقرار آمبولانس های اورژانس در نِقاط مختلف شهر و درخواست از آموزش و پرورش برای ارائه تکالیف از راه دور از جمله موضوع های دیگر این نشست بود.
حشمتی مدیر کل محیط زیست استان اصفهان هم با اشاره به افزایش شاخص آلودگی هوا در دو روز آخر هفته گذشته گفت: فردا بار آلودگی بیشتری خواهیم داشت و انباشت آلاینده ها همچنین تا پایان بهمن ماه ادامه دارد.
رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان هم در این نشست گفت: امروز ۶ هزار خوردو در محدوده زوج و فرد اعمال قانون شدند و سه هزار دستگاه خودرو بخاطرنداشتن معاینه فنی جریمه شدند .
سرهنگ چلمقانی افزود: 40 دستگاه خودروی دود زا هم فک پلاک شدند و خاک برداری در 10 نقطه شهر اصفهان نیز متوقف شد.
حمیدرضا خورشیدی مدیرکل هواشناسی اصفهان هم با بیان اینکه سه شنبه و چهارشنبه انباشت آلاینده ها را خواهیم داشت گفت: تغییرات جوی را به سرعت اطلاع رسانی می کنیم.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان هم از شهروندان خواست از این تعطیلی ها برای فرصت های خرید و گشت و گذار استفاده نکنند و همچین توصیه کرد افرادی که در فضای باز هستند از ماسک های فیلتر دار استفاده کنند و در این مدت از مایعات به خصوص آب و همچنین میوه و سبزی بیشتر استفاده کنند.
نماینده شهرداری اصفهان هم از امکان اضافه کردن ۱۲۰ دوربین جدید ثبت تخلف خبر داد و گفت: 22 دوربین ثبت تخلف زوج و فرد و نداشتن معاینه فنی نیز فعال است.
استانداراصفهان هم با تاکید بر پاسخ گویی به مطالبات اجتماعی گفت:اصل، سلامت مردم است و هیچ چیز را با سلامت مردم عوض نمی کنیم.
عباس رضایی با بیان اینکه می گویند تفاوت مهد کودک با راهنمایی و دبیرستان چیست؟ خطاب به اعضای کارگروه هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا گفت : سوالات و ابهامات مردم را جواب دهید ،حتی می شود سامانه ای برای طرح سوالات مردم ایجاد کرد.
استاندار تاکید کرد: اگر پیش بینی ها درست نبود از مردم عذرخواهی کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار