حضور صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان در بازار قطر

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل کارگروه تخصصی صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان برای حضور در بازار قطر خبر داد و گفت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان برای حضور عملیاتی در بازار قطر در دستور کار قرار گرفته است.

حضور صنایع غذایی و آشامیدنی استان اصفهان در بازار قطر

به گزارش خبرگزاری ایمنا مسعود گلشیرازی در نشست محاصره اقتصادی قطر فرصت طلایی برای ایران، اظهار داشت: از فرصت پیش‌آمده در بازار قطر باید نهایت استفاده برای تولید و تجارت استان اصفهان صورت گیرد.

وی افزود: واحدهای تولید محصولات غذایی و آشامیدنی استان می‌توانند با همکاری شرکت‌های مدیریت صادرات به صورت عملیاتی در بازار قطر حضور پیدا کنند و کمیسیون آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان از تشکیل کارگروه تخصصی ویژه بازار قطر زیرمجموعه کمیته توسعه صادرات کمیسیون خبر داد و بیان داشت: سازمان‌دهی صنایع غذایی و آشامیدنی استان برای حضور عملیاتی در این بازار در دستور کار این کارگروه قرار گرفته است.

وی نقش شرکت‌های مدیریت صادرات را به‌عنوان عامل تقویت تولید توصیف کرد و گفت: تولید بدون تجارت منتهی به شکست است و شرکت‌های مدیریت صادرات می‌توانند نقش بازرگانی واحدهای تولیدی را بر عهده بگیرند.

گلشیرازی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی استان اصفهان راه‌اندازی ۳۰۰ شرکت مدیریت صادرات به‌عنوان هدف کمیسیون تعریف‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: انجمن شرکت‌های مدیریت صادرات باهدف توانمندسازی این شرکت‌ها از سوی اتاق بازرگانی اصفهان به ‌زودی تشکیل می‌شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار