نحوه آرایش صورت مستطیلی

در این مطلب ترفندهایی برای آرایش صورت مستطیلی مخصوص خانم ها و دختران جوان در دره سنی مختلف را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم با توجه به نکات ذکر شده بتوانید میکاپی بی نظیر داشته باشید.

صورت مستطیلی یا کشیده یکی از زیباترین فرم های صورت است و شما با انجام میکاپی مناسب می توانید در این فرم صورت کمی تعادل بصری ایجاد نمایید. آرایش صورت مستطیلی دارای تکنیک هایی می باشد که با به کار بردن آن ها در میکاپ می توانید فرم صورت تان را جذاب تر کنید.

نحوه آرایش صورت مستطیلی

هر فرم صورتی سبک میکاپ خاصی دارد و شما می توانید با توجه به فرم صورت خود میکاپ روزانه یا مجلسی بی نظیری داشته باشید.
آموزش آرایش صورت مستطیلی زنانه و دخترانه

آموزش میکاپ صورت مستطیلی شکل

افراد با صورت مستطیلی دارای چانه ای کشیده و لاغر هستند همچنین پیشانی آن ها نیز کشیده و همراه با تیزی می باشد و بهتر شما میکاپ این فرم صورت را به گونه ای انجام بدهید تا از کشیدگی صورت تان کاسته شود و فرم صورت تان متناسب تر به نظر برسد.
میکاپ صورت مستطیلی


۱.برای کانتورینگ صورت مستطیلی ابتدا کرم پودری متناسب با رنگ پوست تان را روی همه قسمت های پوست بزنید سپس پوست صورت تان را یکدست نمایید.
۲. برای کانتور کردن پیشانی خطی هلالی را در امتداد خط رویش موها بکشید. توجه داشته باشید که پهنای این خط بستگی به میزان کشیدگی پیشانی دارد و در قسمت شقیقه ها نیز باید پهنای این خط را بیشتر نمایید.
۳. برای اینکه صورت شما کوتاه تر به نظر برسد بهتر است خطی را در امتداد چانه تان ایجاد نمایید که میزان پهنای این خط نیز بستگی به میزان کشیدگی چانه شما دارد.
۴. برای گردتر به نظر رسیدن صورت مستطیلی شکل باید از ناحیه زیر گوش تا چانه در دو طرف صورت خطی را ایجاد نمایید و پهنای این خط نیز باید از خط کانتور چانه بیشتر باشد.
کانتور کردن صورت مستطیلی
۵. برای کانتور کردن گونه ها نیز باید یک خط اریب از استخوان گونه تا دو انگشت مانده به بینی بکشید همچنین می توانید با کانتور تیره و هایلایت روشن و براق گونه هایتان را برجسته تر نمایید.
۶. در این مرحله می توانید به کمک براشی پرپشت خطوط را محو نمایید.
۷. ابروها را بهتر است به صورت هشتی فرم بدهید همچنین ابروهایتان را پرپشت کنید.
فرم دادن به ابروها
۸. برای آرایش چشم ها از خط چشم گربه ای استفاده نمایید همچنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید تا صورت شما پر و گرد تر به نظر برسد.
مدل خط چشم گربه ای برای صورت مستطیلی
برای کشیدن سایه چشم از سایه رنگ تیره استفاده نکنید. سایه ها با رنگ روشن و پاستلی برای آرایش چشم مناسب هستند.
سایه چشم برای صورت مستطیلی
۹. برای گریم لب ها نیز بهتر است از رنگ های روشن استفاده نمایید زیرا رژلب رنگ روشن باعث می شود تا لب ها درشت و پرتر به نظر برسد و در نتیجه از کشیدگی صورت کاسته می شود.
آرایش صورت با فرم مستطیلی

مدل های میکاپ صورت مستطیلی

اگر میکاپ صورت بدرستی انجام شود عیب های موجود در فرم صورت از بین می روند و در نتیجه شما ظاهری ایده آل و بهتر خواهید داشت همچینن اگر صورت تان کشیده است می توانید به راحتی از کشیدگی صورت خود کم کنید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نمایید.
برای میکاپ صورت کشیده و مستطیلی بهتر است از رنگ های روشن و پاستلی استفاده شود زیرا این رنگ ها باعث می شوند تا فرم صورت پرتر و درشت تر به نظر برسد.
کانتور کردن صورت مستطیلی نحوه آرایش صورت مستطیلی آرایش صورت زنانه مدل آرایش صورت زنانه گریم صورت مستطیلی مدل هایی از آرایش صورت مستطیلی آرایش صورت مجلسی با فرم مستطیلی مدل آرایش صورت حرفه ای نحوه آرایش برای صورت مستطیلی مدل آرایش صورت مستطیلی شکل
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار