مجرد‌ها برای مسکن نام نویسی کنند

مجرد‌ها می‌توانند برای خانه دار شدن در طرح ملی مسکن نام نویسی کنند.

مجرد‌ها برای مسکن نام نویسی کنند

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه خانم‌های مجرد با ۳۵ سال سن می‌توانند برای خانه دار شدن در طرح ملی مسکن نام نویسی کنند، گفت: آقایان مجرد هم می‌توانند نام نویسی کنند، اما در زمان تحویل واحد حتما باید متاهل باشند.

او افزود: افراد معلول و نخبگان علمی هم در صورت مجرد بودن می‌توانند در این طرح نام نویسی کنند، اما شرط تاهل هنگام تحویل واحد را ندارند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه ۴۹ هزار و ۷۷ نفر مازندرانی تاکنون در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند، ادامه داد: شرایط ثبت نام تغییری نکرده است و ۵ سال سکونت، استفاده نکردن از تسهیلات و زمین دولتی، سرپرست خانوار بودن و آورده ۴۰ میلیون تومانی از جمله شرایط نام نویسی است.

نظری گفت: افراد پس از نام نویسی در سامانه ابتدا راستی آزمایی و سپس برای افتتاح حساب و واریز اولین آورده به بانک‌ها معرفی می‌شوند.

او افزود: افرادی که در سامانه مسکن مهر یا اقدام ملی ثبت نام کردند اگر واجد شرایط باشند به پروژ‌ها متصل می‌شوند و اگر واجد شرایط نبودند مشمول این طرح‌ها نخواهند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت: زمین برای ساخت مسکن ملی در ۲۶ شهر استان انتخاب شده است و در سایر شهر‌ها نیز از اراضی دولتی و مازاد باید استفاده شود که در فرایند شناسایی و اقدام هستیم.

نظری با بیان اینکه استاندار مازندرانی دستورات خوبی برای تسریع در این اقدام داده است، گفت: ادارات و منابع طبیعی زمین‌ها را اعلام کرده که تا دو هفته دیگر نسبت به اخذ سند تغیر کاربری و صدور پروانه اقدام خواهد شد.

او گفت: نامنویسی برای طرح ملی مسکن در سه مرحله انجام شد و همچنان در تعداد متقاضیان کمبود داریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار