برای بازی با مس ۶۰ کیلومتر به بالای کوه رفتیم/ داور برافروخته بود و سر بازیکنان داد می‌زد

سرپرست تیم فوتبال هوادار به مشکلات این تیم برای رویارویی با مس رفسنجان اشاره کرد و گفت برای این بازی ۶۰ کیلومتر بالای کوه رفته‌اند.

برای بازی با مس ۶۰ کیلومتر به بالای کوه رفتیم/ داور برافروخته بود و سر بازیکنان داد می‌زد

علی طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره حواشی بازی هوادار مقابل مس رفسنجان که منجر به صدور بیانیه‌ شدید‌الحن از سوی باشگاه تهرانی شد، اظهار داشت: ریشه این حواشی به دو فصل پیش بر می‌گردد. جایی که با همین تیم داوری و در همین زمین اتفاقاتی مشابه رخ داد. اتفاقات آن سال باعث شد یک سال صعود ما به لیگ برتر به تعویق بیفتد. در آن بازی نیز منصوریان داور بود و همین مسئله باعث شد آقای عنایتی نسبت به این بازی ذهنیت داشته باشد.
وی در مورد داوری این بازی خاطر نشان کرد: داور بازی برافروخته بود و از همان دقایق اول بازی بر سر بازیکنان ما فریاد می‌زد و بد برخورد می‌کرد. پنالتی را برای حریف خیلی سختگیرانه گرفت، ولی در آن سو اتفاقی مشابه رخ داد که داور به راحتی از کنار این صحنه گذشت. نمی‌دانم چطور است که یکسری از تیم‌ها بیشتر از داوری‌ سود می‌برند! این اتفاق محسوس شده است و اگر خودتان هم به بازی‌ها نگاه کنید مشخص می‌شود. از روز اول تا الان ما با پنالتی شکست خورده‌ایم و یک پنالتی هم برای ما گرفته نشده است. از هفت بازی در پنج بازی شکست خوردیم و سه بازی را با پنالتی واگذار کردیم. واقعاً نمی‌دانیم چرا فقط پنالتی علیه ما گرفته می‌شود. دیگر خسته شدیم.
سرپرست تیم هوادار با اشاره به وضعیت این تیم و حضورش در انتهای جدول، گفت: با اینکه در انتهای جدول قرار داریم، ولی به هیچ وجه تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم. در سال‌های گذشته ماشین‌سازی و شاهین تیم‌های انتهای جدولی بودند و در هر بازی چند گل می‌خورند، ولی ما با کمترین اختلاف بازی‌ها را واگذار می‌کنیم. در بازی با مس نیز بعد از دریافت گل، موقعیت‌های خوبی داشتیم و حتی توپ‌مان به تیر دروازه برخورد کرد، ولی چاشنی بدشانسی نیز همراه ماست.
طهماسبی راجع به برگزاری بازی مس - هوادار در ورزشگاه زینلی سرچشمه، تصریح کرد: مس در زمین خودش بازی نمی‌کند و برای همین 60 کیلومتر بالای کوه رفتیم و آنجا آب و هوای کاملاً متفاوتی داشت. آنجا ارتفاع زیاد و نفس کشیدن سخت بود. ربیعی گفته است بازیکنان تیمش 19 روز از خانواده‌‌های‌شان دور بوده‌اند. خب طبیعی است که وقتی شما در آنجا مستقر می‌شوید به شرایط خاص آب و هوایی عادت می‌کنید و هر تیمی که به آنجا می‌آید شرایطش از لحاظ بدنی اُفت می‌کند.
وی در خاتمه یادآور شد: تاکنون با مشکلاتی مثل بحث داوری، زمین مسابقه و بدشانسی مواجه بودیم. از بدو ورود به لیگ برتر مشکلات عجیب و غریبی دامن‌گیر‌مان شده است و امیدوارم این روزها زودتر تمام شود. اینجای جدول جای ما نیست و ما پتانسیل خیلی بالا‌تری داریم. باید از مدیریت و مالک تیم و کادر فنی تشکر کنم که شبانه‌روز تلاش می‌کنند و مطمئنم که جواب این تلاش‌ها را خواهیم دید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار