علی افضل: برای تیم ملی به من پیشنهاد نشده است

عضو موظف هیئت مدیره سپاهان در فوتسال گفت: بازیکنی که خوب پرورش یابد می‌تواند برای تیم‌های بزرگ بازی کند و کمک تیم ملی باشد که اصفهان در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است.

علی افضل: برای تیم ملی به من پیشنهاد نشده است

علی افضل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط تیم فوتسال سپاهان، اظهار کرد: سهمیه تیم دیگری را گرفتیم و در لیگ برتر حاضر شدیم که تیم دیر بسته شد، به دلیل اینکه سال اول حضور سپاهان در لیگ برتر فوتسال است چند بازیکن غیر بومی جذب کردیم تا کمک کنند تیم را در لیگ نگه داریم و به مرور زمان از بازیکنان اصفهانی که رشد کردند استفاده می‌کنیم که این جوانان از بین نروند و در چرخه فوتسال باقی بمانند.

وی با بیان اینکه امسال هدف سپاهان نتیجه گرفتن نیست، تصریح کرد: برای نیم فصل دوم جذب بازیکن خواهیم داشت، محمد نوید بخش و ابراهیم حسینی به تیم اضافه می‌شوند.

عضو موظف هیئت مدیره سپاهان در فوتسال در خصوص انتظاراتی که از رئیس کمیته فوتسال دارد، خاطر نشان کرد: شخصی که قرار است مسئولیت فوتسال را برعهده بگیرد باید به باشگاه‌ها اهمیت دهد و با آنها تعامل داشته باشد، ببیند درد فوتسال چیست و آن را برطرف کند. حضور باشگاه‌های بزرگی مانند سپاهان، ذوب آهن، پرسپولیس، تراکتور و استقلال در فوتسال که تشکیلات خوبی دارند کمک بزرگی به فوتسال ایران و تیم ملی می‌کند.

افضل ادامه داد: تیمی که در لیگ برتر فوتسال حضور دارد باید ثبات هم داشته باشد و به این شکل نباشد که باشگاهی یک سال تیم داری کند و برای سال دوم دیگر تیم ندهد.

وی در جواب به سوال خبرنگار مبنی بر اینکه پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی به شما داده شده است یا خیر؟ گفت: خیر، پیشنهادی داده نشده است و من هم به آن فکر نکردم.

عضو موظف هیئت مدیره سپاهان در فوتسال با بیان اینکه امیدوارم فوتسال اصفهان روز به روز بهتر شود، اظهار کرد: از باشگاه‌هایی که در رده سنی پایه تیم داری می‌کنند، درخواست دارم مربی برای بازیکنان بگذارند که بتوانند اصول پایه فوتسال را آموزش دهند و تنها به فکر آوردن مقام در پایه نباشند. بازیکنی که خوب پرورش یابد می‌تواند برای تیم‌های بزرگ بازی کند و کمک تیم ملی باشد که اصفهان در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است.

افضل افزود: باید در بخش آقایان و زنان بازیکنان خوبی در اصفهان پرورش دهیم که نخواهیم بازیکن غیر بومی جذب تیم کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار