انتظار صیانت و آبروداری در شاهین شهر دارم

امام جمعه شاهین شهر گفت: آنچه در شاهین شهر برایم مهم است صیانت و آبروداری است.

حجت الاسلام قاسم هاشمی امام جمعه شاهین شهر در نشست با اصحاب رسانه شهر ضمن تأکید بر صیانت و آبروداری گفت: لازم است همه برای جبهه فرهنگی تلاش کنیم و در این رابطه پرچم دار و خاکریز باید قوی و مستحکم باشند تا فعالیت ها پیش رود و در نهایت اجرا شود.

وی با اشاره به فضای تبلیغاتی انتخابات در سطح کشور و به مراتب در سطح شاهین شهر بیان داشت: همه ما باید خود ارزیابی و خود کنترلی که همان تقوا می شود را سرلوحه قرار دهیم و در حقیقت پایش را از خودمان شروع کنیم، در همین رابطه خبرنگاران باید پایش مسئولین هم در نظر گیرند و جهت گیری هایی که تنش هایی خاص ایجاد می کند را شناسایی کنند.

خطیب نماز جمعه ادامه داد: در جامعه امروزی برخی سرمایه های نرم افزاری را از دست داده ایم و حرمت ها در این رابطه شکسته شده اند و سرمایه ها آسیب دیده اند، من از شما خبرنگاران می خواهم در حوزه حفظ حرمت ها، سرمایه های معنوی و صیانت از جایگاه نماز جمعه همکاری لازم را داشته باشید.

هاشمی اضافه کرد: رسالت ائمه جمعه تا حدودی با رسالت اصحاب رسانه در یک راستا هستند زیرا ما نیز در خطبه های نماز جمعه باید مشکلات و مسائل جامعه را مطرح و آنها را نقد کنیم.

وی در پایان به سه عهد با خبرنگاران اشاره کرد و گفت: در ابتدا کمک کنیم استراتژی های فرهنگی را در این شهر پیاده سازیم و در عهد دوم این سرمایه های معنوی که یکی از آن حرمت ها است را به جایگاه خودش بازگردانیم و در نهایت من به عنوان وارد بر شما صیانت شوم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار